Zamknij

Oferta pozycjonowania - na co zwrócić uwagę?

12:46, 08.06.2020 Aktualizacja: 12:55, 08.06.2020
Skomentuj


Pozycjonowanie strony firmy, często nazywane SEO (z ang. search engine optimization), to proces, który ma na celu zdobycie i utrzymanie najwyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. Obejmuje on wszelkiego rodzaju działania marketingowe, które ostatecznie doprowadzą do zwiększenia ruchu na stronie internetowej oraz pozyskania klientów. Działania SEO polega również na m.in. na projektowaniu, tworzeniu i optymalizacji treści, zdobywaniu linków, a także wdrażaniu poprawek technicznych w obrębie witryny mających wpływ na jej lepszą optymalizację.

Jakie działania powinna podejmować profesjonalna agencja SEO?

Jeśli oczekujesz, że Twoja strona internetowa będzie dostarczać nowych klientów, liczne zapytania ofertowe czy kontakty biznesowe, potrzebujesz dobrze opracowanej i wdrożonej strategii pozycjonowania. Promowanie strony w Google jest często zadaniem skomplikowanym, czasochłonnym oraz długotrwałym. Dlatego też warto zlecić je doświadczonym specjalistom. Oferta pozycjonowania, przedstawiona przez agencję marketingową, powinna uwzględniać określone cele biznesowe Twojej firmy i obejmować kilka istotnych kroków, w tym m.in.:
analizę i zrozumienie rynku, na którym firma prowadzi działalność,
tworzenie wysokiej jakości treści z właściwie dobranymi słowami kluczowymi,
opracowanie profesjonalnej strategii zdobywania linków,
budowę responsywnej strony internetowej, która jest przyjazna dla wyszukiwarek.
Pozycjonowanie strony firmy nie polega na próbie oszukania wyszukiwarki, ale doprowadzeniu do takiej sytuacji, w której zarówno roboty Google, jak i użytkownicy będą mogli swobodnie poruszać się po witrynie oraz odnajdywać na niej wartościowe treści zaspokajające ich potrzeby informacyjne.

Po czym poznać rzetelną ofertę pozycjonowania strony internetowej?

Istnieje jeszcze kilka czynników, które wyróżniają dobre agencje SEO. Przede wszystkim w przedstawionej ofercie nie powinna znaleźć się gwarancja uzyskania dokładnie określonej pozycji w wyszukiwarce. Żadna firma nie jest w stanie tego całkowicie zapewnić. Mile widziana staje się natomiast możliwość wybrania jednego z kilku wariantów rozliczenia – m.in. płatność za efekt, ryczałt czy w modelu mieszanym. Dobra agencja dedykuje również do pracy z klientem indywidualnego specjalistę, regularnie przygotowuje raporty z działań oraz posiada rozbudowane zaplecze SEO, czyli zbiór serwisów w sieci, które umożliwiają odpowiednią promocję pozycjonowanej strony.

Dokładna analiza kluczem do efektywnego pozycjonowania

Promowanie strony w Google nie powinno być prowadzone przez firmę, która nie rozumie, do kogo trafia produkt lub usługa klienta. Specjaliści wykorzystują kilka niezawodnych narzędzi, by bardzo precyzyjnie dobrać słowa kluczowe do profilu strony. Następnie tworzą teksty dostarczające wartościowych informacji i wykorzystujące język, którym posługują się potencjalni klienci firmy. Dzięki temu można ściągać na stronę więcej wartościowego ruchu, tym samym zdobywając coraz wyższą pozycję w wyszukiwarce. Dobrze zaplanowana, konsekwentna współpraca ze sprawdzoną agencją SEO pozwoli w końcu osiągnąć satysfakcjonujące efekty.

Artykuł przygotowany we współpracy z Artefakt.pl

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%