Zamknij

Jak zwiększyć ruch w sklepie internetowym?

08:19, 25.10.2019 A.P Aktualizacja: 14:28, 30.10.2019
Skomentuj

Otworzyłeś własną firmę – znasz się na tym co robisz, więc wiesz że oferowany przez Ciebie towar prezentuje wysoką jakość. Do tego dysponujesz szybkim łańcuchem dostaw oraz sprawną obsługą klienta... a mimo wszystko interes nie kręci się zgodnie z oczekiwaniami? Podobne kłopoty przechodziło już wielu przedsiębiorców. Sama obecność sklepu w sieci nie wystarczy do skutecznego pozyskiwania klientów. Razem z ekspertami z AFTERWEB podpowiemy, w jaki sposób rozkręcić internetowy biznes.

W dziedzinie e-commerce trzeba zadbać o kwestie techniczne na równi z atrakcyjną ofertą

Nawet najlepsze produkty po nadzwyczaj korzystnych cenach będą się słabo sprzedawać w internecie, jeżeli użytkownicy będą mieli problemy z dokonywaniem zakupów. Czytelna prezentacja asortymentu poprzez czytelną i precyzyjną strukturę kategorii, szybka wyszukiwarka wyposażona w stosownie rozbudowany system filtrowania wyników czy dobrze zabezpieczony system płatności online znacząco poprawiają komfort potencjalnego klienta. Dopracowanie user experience ma również inną zaletę – podwyższenie oceny sklepu przez algorytmy Google. Specjaliści agencji AFTERWEB podkreślają, że kompleksowa optymalizacja witryny wydatnie przyczynia się do zwiększenia liczby unikalnych użytkowników w dłuższej perspektywie czasu. Efektywne pozycjonowanie e-commerce uwzględnia także właściwe użycie słów kluczowych w całym serwisie. Począwszy od opisów produktów i kategorii, a skończywszy na tematycznym, interesującym dla danej grupy konsumentów blogu. Przyda się też systematycznie aktualizowany dział FAQ z odpowiedziami na pytania najczęściej zadawane przez klientów.

Pozycjonowanie stron skutecznie zwiększy popularność marki, a tym samym obroty sklepu

Żeby odbiorcy sami wpisywali adres www do przeglądarki, kiedy zamierzają nabyć określone towary, trzeba osiągnąć wysoką rozpoznawalność firmy. W pierwszym etapie lokalnie, wśród odbiorców wrażliwych na regionalny patriotyzm zakupowy, a następnie na coraz szerszą skalę. Zachowując konsekwencję w działaniach nawet małe, rodzinne przedsiębiorstwo, które początkowo ma ograniczony zasięg, może zdobywać klientów z całej Polski, a nawet i szerzej... Dzisiaj Olsztyn, jutro Europa, a za miesiąc cały świat? Dlaczego nie! Choć dwa ostatnie cele są przeznaczone dla wyjątkowo ambitnych, to jak najbardziej osiągalne. Wszystko da się zrobić, potrzeba tylko odpowiednich środków i wystarczająco dużo czasu. Wzrost sprzedaży dzięki pozycjonowaniu strony sklepu internetowego z pewnością dostarczy konkretnych przychodów, które pozwolą na dalszy rozwój i ekspansję.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%