Zamknij

O dwóch korzyściach, jakie małym firmom przynosi lokalne pozycjonowanie

11:56, 28.11.2019 () Aktualizacja: 12:10, 28.11.2019
Skomentuj

Stabilny wzrost zainteresowania i przychodów. To tylko dwie z wielu korzyści, jakie małym firmom przynosi lokalne pozycjonowanie

Sukcesywne zdobywanie kolejnych klientów stanowi bodaj największe wyzwanie, jakie stoi przed mikroprzedsiębiorstwami – zwłaszcza w pierwszym okresie działalności. Na zbudowanie rozpoznawalnej, budzącej zaufanie odbiorców marki potrzeba zarówno trochę czasu, jak i odpowiednich działań promocyjnych. W erze cyfrowej o biznesowym sukcesie lub porażce niejednokrotnie decyduje to, które miejsce zajmuje firmowa strona w wyszukiwarce.

Internauci nie buszują po całej sieci. Od tego mają Google, żeby szybko odnajdywać potrzebne informacje

Dane na temat zachowań użytkowników nie pozostawiają złudzeń. Jeżeli Twoja witryna www znajduje się daleko poza pierwszą dziesiątką w rankingu wyszukiwarki, szanse że potencjalny klient ją odwiedzi wynoszą niespełna 2,5%. Za to pierwsza pozycja zapewnia 40-60% udziałów w całym ruchu generowanym przez Google. Blisko 92% użytkowników klika w link, który znajduje się na samej górze organicznych wyników wyszukiwania. Nie ma zatem najmniejszych wątpliwości, że pozycjonowanie stron przekłada się na zainteresowanie ze strony konsumentów. Specjaliści SEO z agencji AFTERWEB przypominają o odpowiednim doborze słów kluczowych, które znajdą się w treściach na witrynie i ułatwią algorytmom Google zrozumienie zawartości. Wyszukiwarka często indywidualizuje wyniki SERP, dopasowując je do lokalizacji użytkownika. Jeżeli ktoś szuka np. cukierni, to z pewnością interesują go punkty ze słodkościami położone w najbliższej okolicy.

Pozycjonowanie stron uwzględniające lokalizację Twojej firmy będzie najbardziej opłacalnym wariantem

Jeżeli położenie użytkownika oraz odczytany przez boty Google obszar działalności będą zbieżne, prawdopodobieństwo wyświetlenia serwisu na jednym z czołowych miejsc wzrasta niepomiernie. Również internauta od razu zobaczy, czy Twoja oferta odpowiada jego oczekiwaniom względem położenia stacjonarnego sklepu. Bliskość firmy ma dla konsumentów porównywalnie duże znaczenie przy podejmowaniu decyzji, co przedstawiona im cena. Lokalizację uwzględnia ok. 30% osób, które robią zakupy offline po wyszukiwaniu w internecie. Na regionalnych rynkach, w których konkurencja jest bardzo wymagająca – żeby wymienić tylko Warszawę, Trójmiasto czy Wrocław przewaga wynikająca z lokalnego pozycjonowania powinna być szczególnie mocno odczuwalna. Zachowując najwyższe standardy SEO można spodziewać się, że firmową stronę z czasem zacznie odwiedzać o kilkaset procent osób więcej niż wcześniej. Renomowana agencja, taka jak wspomniana wcześniej firma AFTERWEB, z pewnością wydatnie pomoże w prawidłowym prowadzeniu całego procesu.

 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%