Zakład gazowniczy przy ul. Osadniczej w Krotoszynie jest jak forteca – niedostępny dla klientów.
Z powodu pandemii koronawirusa Biuro Obsługi Klienta PGNiG w Krotoszynie jest nieczynne.
– Pukałem do okien tego budynku. Długo czekałem, aby któryś z pracowników uchylił okno – skarży się mieszkaniec Krotoszyna, który chciał załatwić przepisanie licznika gazu na inną osobę.
Potrzebował informacji na ten temat oraz niezbędnych formularzy. Niestety, kontakt był wręcz niemożliwy. W końcu po uporczywym pukaniu do drzwi, po długim czasie jeden z pracowników uchylił okno i podał mu deklarację do wypełnienia.
– Dlaczego w gazowni nie mogą wydzielić jakiegoś miejsca do obsługi klientów? Albo jednego stanowiska? Albo przyjmować interesantów w określonych godzinach? – pyta retorycznie zdenerwowany krotoszynianin.
Gdy to zasugerował, powiedziano mu, że ma w tej sprawie dzwonić do Warszawy…
Ze strony internetowej Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa dowiadujemy się, że krotoszyńskie biuro zostało zamknięte do odwołania. Kontakt telefoniczny możliwy jest od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-19.00 (tel. 22 515 15 15).
Zamknięte jest też m.in. biuro w Ostrowie Wlkp. Najbliższe czynne mieści się w Kaliszu.
2 1
Więcej kasy niech rozdają na sponsoring piłki nożnej a klientów będą mieć głębiej w d...e