Zamknij

starszy inspektor d/s wodociągów i kanalizacji

Nr oferty: StPr/24/1152Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Słoneczna 35, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Zakres obowiązków: WYMAGANIA: mile widziane wykształcenie wyższe, staż pracy minimum 4 lata, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, sumienność i zaangażowanie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, niekaralność, umiejętność posługiwania się niwelatorem w zakresie pomiaru względnego (porównawczego), wysokości poziomu posadowienia dna studzienek kanalizacyjnych, kanałów itp., znajomość programu do kosztorysowania NORMA, dostateczna znajomość zakresu prac związanych z sieciami wod.-kan. Mile widziane: wykształcenie wyższe oraz znajomość ustaw prawnych dotyczących w zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. Organizacja i kontrola inwestycji realizowanych przez brygady ZWIK w zakresie zgodności z projektem, stanem technicznym oraz z projektem organizacji ruchu-zastępstwo za starszego specjalistę ds. wod.-kan., 2. Rozliczanie czasu pracy podległych pracowników i terminowe przekazywanie do Działu Kadr, najpóźniej następnego dnia roboczego po zakończeniu tygodnia, 3. Współpraca z biurem obsługi klienta w zakresie gospodarki wodomierzowej, 4. Nadzór w terenie nad wykonywanymi pracami zleconymi, 5. Sporządzanie korespondencji z klientami w zakresie wskazań wodomierzy po zatwierdzeniu przez Kierownika ZWiK, 6. Wykonywanie odcięć wody u wskazanych odbiorców przez Dział Księgowości do14dni, 7. Prowadzenie zestawień wodomierzy do wymiany (dobór, sprawdzanie, analiza pracy wodomierzy) i sporządzanie harmonogramu rocznego do dnia 15 grudnia danego roku, 8. Odpowiedzialność za gospodarkę odpadową na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ul. Słoneczna 35, 9. Składanie wniosków na prowadzenie robót w pasie drogowym, 10. Przygotowanie postępowań przetargowych na przedmioty i usługi związane z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku, 11. Zarządzanie i nadzór inspekcjami telewizyjnymi sieci, 12. Dbałość o należyte zabezpieczenie dokumentów zawierających dane osobowe, 13. Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością PGKiM Sp. z o.o.wynikających z aktualnych potrzeb, 14. Obsługa programu i wprowadzanie danych do systemów komputerowych GIS, PMAC, UNISOFT, NORMA. dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl okres próbny 3 m-ce
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 27.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Uprawnienia:
  • zaangażowanie
  • dobra organizacja
  • dyspozycyjność
  • sumienność
  • dokładność
    Wymagania pożądane
    Wykształcenie:
    • wyższe (w tym licencjat)
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: staż pracy minimum 4 lata, rzetelność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, mile widziana znajomość ustaw prawnych dotyczących zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, niekaralność, miejętność posługiwania się niwelatorem w zakresie pomiaru względnego (porównawczego), wysokości poziomu posadowienia dna studzienek kanalizacyjnych, kanałów itp., znajomość programu do kosztorysowania NORMA, dostateczna znajomość zakresu prac związanych z sieciami wod.-kan.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
      Osoba do kontaktu: Marzena Płonka
      Numer telefonu:
      E-mail: kadry@pgkimkrotoszyn.pl
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: CV i podanie złożyć w siedzibie firmy (ul. Rawicka 41) lub wysłać e-mailem
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - CV i podanie złożyć w siedzibie firmy
      Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem przewidywany okres zatrudnienia 5 m-cy 10 h/tydzień
      StPr/25/0003
      data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
      wynagrodzenie od od 50 PLN

      Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem przewidywany okres zatrudnienia 1 m-c 25 h/tydzień
      StPr/25/0002
      data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
      wynagrodzenie od od 50 PLN

      Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie zawodowe w usługach budowlanych Zakres obowiązków: prace fizyczne przy usługach remontowych praca powiat krotoszyński, pracodawca zapewnia dojazd spod siedziby firmy (ul. Kamienna 10) do miejsca wykonywania pracy i powrót do siedziby
      StPr/25/0005
      data rozpoczęcia pracy od 03.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      Analiza dokumentów zgodnie z procedurami firmy. Wprowadzanie oraz uzupełnianie danych w systemie.
      StPr/24/0766
      data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 700 PLN

      Wymagania: komunikatywność, odpowiedzialność za powierzone zadania, znajomość programu AutoCad Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji projektowej, nadzór procesu uzgodnień, wykonywanie rysunków w programie CAD Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia.
      StPr/24/1163
      data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 700 PLN

      Wymagania: zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania Zakres obowiązków: weryfikacja kosztów, sprawdzanie zasadności faktur, kompletowanie oraz przekazywanie dokumentów do działu księgowości Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia.
      StPr/24/1162
      data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 700 PLN

      Wymagania: zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania Zakres obowiązków: tworzenie zestawień i raportów, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z kontrahentami, weryfikacja oraz wystawianie faktur do systemu Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia.
      StPr/24/1161
      data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 700 PLN

      Wymagania obowiązkowe: 1. Wykształcenie średnie, 2. Posiadanie prawa jazdy kat. B, 3. Znajomość obsługi komputera MS Office, 4. Wysoka kultura osobista. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów niezbędnych na danym stanowisku pracy, a w szczególności: - ustawy o samorządzie gminnym, - ustawy o drogach publicznych, - ustawa Prawo o ruchu drogowym, - uchwały Rady Miejskiej w Krotoszynie nr XXIV/231/2020 z dnia 29.10.2020 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie i sposobu ich pobierania. 2. Znajomość topografii miasta, 3. Umiejętność pracy w zespole, 4. Umiejętność radzenia sobie w stresujących sytuacjach, 5. Spostrzegawczość i podzielność uwagi, 6. Łatwe przyswajanie obsługi urządzeń elektronicznych. Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy: 1. Kontrolowanie wnoszenia opłat za postój w strefie płatnego parkowania na drogach powiatowych, 2. Wystawianie wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej, 3. Wykonywanie dokumentacji fotograficznej parkujących pojazdów w strefie płatnego parkowania, 4. Bieżący monitoring parkomatów polegający na wymianie uszkodzonych części oraz uzupełnianiu papieru, 5. Utrzymanie parkomatów w czystości. 6. Monitorowanie SPP pod kątem braku oznakowania, jak i innych nieprawidłowości oraz informowanie o nich przełożonych, 7. Współpraca ze służbami mundurowymi takimi jak Policja czy Straż Miejska, a w szczególności informowanie o naruszeniu ustawy Prawo o ruchu drogowym parkowanie poza miejscami do tego wyznaczonymi na obszarze strefy. Treść całego ogłoszenia o ofercie na stronie: www.pzdkrotoszyn.pl
      StPr/24/1159
      data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      Wymagania: umiejętność negocjacji, doświadczenie w pracy z klientem, zdolności organizacyjne, pomysłowość Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż, pozyskiwanie klientów B2B i B2C, tworzenie kampanii marketingowych, przygotowywanie materiałów marketingowych dla e-Commerce, zarządzanie szansami sprzedaży, aktywna praca na CRM, przygotowywanie ofert handlowych Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia.
      StPr/24/1160
      data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 700 PLN

      rozliczanie marketów, kontrole wypłat utargów sklepowych, wystawianie faktur dostawcom, weryfikacja różnic ilościowych
      StPr/24/1314
      data rozpoczęcia pracy od 27.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN