Zamknij

SPECJALISTA DS. OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW

Nr oferty: StPr/24/1153Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Słoneczna 35, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Zakres obowiązków: WYMAGANIA: wykształcenie: minimum średnie specjalistyczne, staż pracy nie krótszy niż 3 lata, posiadanie wymaganych uprawnień, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, sumienność i zaangażowanie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, niekaralność. Mile widziane: wykształcenie wyższe. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków w zakresie technologii i sprzętu, a także zapewnienie ciągłości procesu oczyszczania ścieków, - Nadzór nad pracą urządzeń i instalacji oczyszczalni ścieków, - Wykonywanie regularnych przeglądów technicznych oraz bieżących napraw urządzeń i instalacji, - Zgłaszanie usterek i koordynacja prac serwisowych, - Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemów automatyki i sterowania, - Analiza efektywności procesów technologicznych i wprowadzanie udoskonaleń, - Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości ścieków oczyszczonych i minimalizacji kosztów eksploatacyjnych, - Opracowywanie i wdrażanie nowych technologii oczyszczania, - Nadzór nad procesem gospodarki osadami ściekowymi oraz innymi produktami ubocznymi oczyszczalni, dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl OKRES PRÓBNY 3 M-CE
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 27.12.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe 4-letnie
  • średnie branżowe
  • średnie zawodowe
    Uprawnienia:
    • sumienność
    • dyspozycyjność
    • dobra organizacja
    • dokładność
    • zaangażowanie
      Wymagania pożądane
      Wykształcenie:
      • wyższe (w tym licencjat)
        Pozostałe wymagania
        Inne wymagania: staż pracy nie krótszy niż 3 lata, posiadanie wymaganych uprawnień, rzetelność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, niekaralność
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
        Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
        Adres: Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
        Osoba do kontaktu: Marzena Płonka
        Numer telefonu:
        E-mail: kadry@pgkimkrotoszyn.pl
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: CV i podanie złożyć w siedzibie firmy (ul. Rawicka 41) lub wysłać e-mailem
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - CV i podanie złożyć w siedzibie firmy
        Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem przewidywany okres zatrudnienia 5 m-cy 10 h/tydzień
        StPr/25/0003
        data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
        wynagrodzenie od od 50 PLN

        Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem przewidywany okres zatrudnienia 1 m-c 25 h/tydzień
        StPr/25/0002
        data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
        wynagrodzenie od od 50 PLN

        Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie zawodowe w usługach budowlanych Zakres obowiązków: prace fizyczne przy usługach remontowych praca powiat krotoszyński, pracodawca zapewnia dojazd spod siedziby firmy (ul. Kamienna 10) do miejsca wykonywania pracy i powrót do siedziby
        StPr/25/0005
        data rozpoczęcia pracy od 03.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 666 PLN

        Analiza dokumentów zgodnie z procedurami firmy. Wprowadzanie oraz uzupełnianie danych w systemie.
        StPr/24/0766
        data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 700 PLN

        Wymagania: komunikatywność, odpowiedzialność za powierzone zadania, znajomość programu AutoCad Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji projektowej, nadzór procesu uzgodnień, wykonywanie rysunków w programie CAD Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia.
        StPr/24/1163
        data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 700 PLN

        Wymagania: zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania Zakres obowiązków: weryfikacja kosztów, sprawdzanie zasadności faktur, kompletowanie oraz przekazywanie dokumentów do działu księgowości Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia.
        StPr/24/1162
        data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 700 PLN

        Wymagania: zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania Zakres obowiązków: tworzenie zestawień i raportów, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z kontrahentami, weryfikacja oraz wystawianie faktur do systemu Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia.
        StPr/24/1161
        data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 700 PLN

        Wymagania obowiązkowe: 1. Wykształcenie średnie, 2. Posiadanie prawa jazdy kat. B, 3. Znajomość obsługi komputera MS Office, 4. Wysoka kultura osobista. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów niezbędnych na danym stanowisku pracy, a w szczególności: - ustawy o samorządzie gminnym, - ustawy o drogach publicznych, - ustawa Prawo o ruchu drogowym, - uchwały Rady Miejskiej w Krotoszynie nr XXIV/231/2020 z dnia 29.10.2020 r. w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie i sposobu ich pobierania. 2. Znajomość topografii miasta, 3. Umiejętność pracy w zespole, 4. Umiejętność radzenia sobie w stresujących sytuacjach, 5. Spostrzegawczość i podzielność uwagi, 6. Łatwe przyswajanie obsługi urządzeń elektronicznych. Główne zadania wykonywane na stanowisku pracy: 1. Kontrolowanie wnoszenia opłat za postój w strefie płatnego parkowania na drogach powiatowych, 2. Wystawianie wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej, 3. Wykonywanie dokumentacji fotograficznej parkujących pojazdów w strefie płatnego parkowania, 4. Bieżący monitoring parkomatów polegający na wymianie uszkodzonych części oraz uzupełnianiu papieru, 5. Utrzymanie parkomatów w czystości. 6. Monitorowanie SPP pod kątem braku oznakowania, jak i innych nieprawidłowości oraz informowanie o nich przełożonych, 7. Współpraca ze służbami mundurowymi takimi jak Policja czy Straż Miejska, a w szczególności informowanie o naruszeniu ustawy Prawo o ruchu drogowym parkowanie poza miejscami do tego wyznaczonymi na obszarze strefy. Treść całego ogłoszenia o ofercie na stronie: www.pzdkrotoszyn.pl
        StPr/24/1159
        data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
        wynagrodzenie od od 4 666 PLN

        Wymagania: umiejętność negocjacji, doświadczenie w pracy z klientem, zdolności organizacyjne, pomysłowość Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż, pozyskiwanie klientów B2B i B2C, tworzenie kampanii marketingowych, przygotowywanie materiałów marketingowych dla e-Commerce, zarządzanie szansami sprzedaży, aktywna praca na CRM, przygotowywanie ofert handlowych Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia.
        StPr/24/1160
        data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
        wynagrodzenie od od 4 700 PLN

        rozliczanie marketów, kontrole wypłat utargów sklepowych, wystawianie faktur dostawcom, weryfikacja różnic ilościowych
        StPr/24/1314
        data rozpoczęcia pracy od 27.12.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN