Zamknij
REKLAMA

Na czym polega system internetowy Netia Online?

16.26, 22.09.2022 .
Skomentuj

 

Operatorzy telewizji i internetu coraz częściej i chętniej udostępniają swoim klientom – oraz potencjalnym zainteresowanym – narzędzia, dzięki którym w sieci mogą oni załatwić praktycznie wszystkie kluczowe kwestie związane z abonamentami. Ciekawym przykładem jest serwis Netia. Operator w systemie online umożliwia zaskakująco wiele opcji ważnych patrząc na nie z perspektywy klienta.

 

Netia online, czyli system idealny dla klienta

Czasy, w których abonent, by załatwić cokolwiek ze swoim operatorem, musiał udać się do biura, pobrać numerek, odczekać nieco czasu i zostać obsłużony w okienku bezpowrotnie minęły. Coraz więcej możliwości zapewnia internet oraz automatyzacja komunikacji. Jak działa to w branży telekomunikacyjnej? Warto spojrzeć na to w kontekście wdrożeń, jakie zapewniła Netia.

Analizując serwis jaki zapewnia Netia online, rzuca się w oczy przede wszystkim różnorodność opcji, którą dostaje użytkownik. W ramach systemu wirtualnej pomocy będąc zalogowanym, dowie się m.in.:

  • Jak można dostać się do poszczególnych funkcjonalności w ramach Netii
  • Gdzie zmienić kod PIN umożliwiający dostęp do serwisu?
  • W jaki sposób zmienić dane kontaktowe – np. e-mail do faktury?

W praktyce Netia Online – bo tak brzmi formalna nazwa systemu –to wygodny i w pełni bezpłatny system dostępowy do konta abonenckiego. Umożliwia m.in. takie opcje jak:

  • Sprawdzenie, z jakich usług korzysta abonent
  • Otrzymanie dodatkowych informacji dot. loginu i hasła
  • Weryfikacja stanu pakietu danych telefonii komórkowej
  • Analiza wykonywanych połączeń.

Dzięki Netia Online można też na bieżąco skontrolować, jaka jest wysokość faktur oraz szybko sprawdzić, które mają status opłaconych, a jakie nadal oczekują na zapłatę. Również przez internet Netia umożliwia zamówienie dodatkowych usług czy zrobienie zakupów w e-sklepie.

Automatyzacja kontaktu z klientami

Przykładowe mechanizmy, jakie z powodzeniem wdrożyła Netia, nie są oczywiście całkowitym novum w branży telekomunikacyjnej. Podobne systemy automatyzacji kontaktu internetowego z klientami wdrożyły już inne firmy zapewniające usługi sieciowe i telewizję kablową. Podobne rozwiązania zapewniają np. Vectra czy Multimedia Polska.

Zalety takiego rozwiązania? Najważniejszą jest minimalizacja kosztów związanych z obsługą klienta. Nie ma potrzeby angażowania sztabu osób do zapewnienia kontaktu z abonentami. Można również zmniejszyć przestrzeń biurową, ponieważ – szczególnie młodsze pokolenie – zdecydowanie bardziej ceni sobie szybkie generowanie danych online niż wizyty w tradycyjnym biurze obsługi klienta.

Warto również zauważyć, że w relacjach z operatorami abonenci coraz częściej korzystają z urządzeń mobilnych. Mają w ten sposób możliwość wykonania połączenia na infolinie, ale również np. kontaktu poprzez czat internetowy. Znaczenie szybkich ustaleń właśnie w sposób elektroniczny również zyskuje na popularności – oczywiście pod warunkiem, że kontakt z klientem odbywa się na odpowiednim poziomie, a nie ogranicza się wyłącznie do suchych komunikatów informacyjnych. Jak pokazują analizy, klienci coraz częściej oczekują bowiem nie ogólników, ale rozwiązania realnych potrzeb i problemów oraz wątpliwości.

()
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%