Sieć marketów Netto w jednej z gazetek promocyjnych zachęcała do zakupu "masażera do ciała". Sieć masażerem nazwała wibrator typu magic wand.
Netto to sieć osiedlowych supermarketów duńskiego koncernu Salling Group. Jest dość popularna w całym kraju.
W sklepach sieci w ostatnim czasie można było kupić nietypowy gadżet. W gazetce promocyjnej został on przedstawiony jako masażer do ciała, a na zdjęciu prezentującym produkt widzimy kobietę masującą urządzeniem plecy.
- To tak naprawdę przykrywka wibratora. Netto do swojej oferty wprowadziło wibrator typu magic wand. Aktualnie ten typ wibratora jest jednym z najpopularniejszych wśród europejek - wskazuje serwis nowemedium.pl
Reklamowany produkt ma 10 trybów wibracji.
Jak podaje Sieć jego "ruchy wibracyjne zapewniają głęboki drenaż wszystkich warstw skóry". Urządzenie jest ciche w użytkowaniu i ma ergonomiczny kształt.
Koszt urządzenia to 69 złotych.
Sprzedaż w dosadnych słowach skomentował Mikołaj Dusiński, Marketing & PR Manager Plaion Polska. Uważa on, że Netto wstydziło się sprzedawać produktu jako wibrator.
Tymczasem sieć Netto wstydzi się, że oferuje w promocyjnej cenie wibrator z rodzaju magic wand, więc reklamuje go jako... masażer do pleców w gazetce ???
— Mikołaj Dusiński ???? (@misiek_86) January 19, 2023
Czy my żyjemy w latach siedemdziesiątych w PRLu? pic.twitter.com/qgCVI6np75
- Czy my żyjemy w latach siedemdziesiątych w PRL?" - zastanawia się.
0 0
A co kogo obchodzi co kto sobie masuje