Zamknij

Dostał mandat za to, że zasłabł za kierownicą? Wyjaśniamy wątpliwości w tej sprawie

11:08, 15.06.2022 Sebastian Pośpiech Aktualizacja: 12:25, 15.06.2022
Skomentuj foto OSP ZDUNY foto OSP ZDUNY

Nasi Czytelnicy pytają dlaczego kierowca forda, który zjechał z jezdni do rowu w okolicach Chachalni, został ukarany przez policję.

13 czerwca o godz. 18.40 na trasie Krotoszyn - Chachalnia 37-letni mężczyzna kierując osobowym fordem na skutek zasłabnięcia stracił nad nim panowanie i następnie wjechał do przydrożnego rowu. Policjant ukarał go mandatem w kwocie 1 tys. 500 zł. I właśnie to zdziwiło i oburzyło Czytelników, którzy komentowali artykuł.

Zwróciliśmy się więc do policji i wyjaśnienie z jakiego powodu mężczyzna dostał mandat karny. 

– Ponieważ stworzył realne zagrożenie zdrowia lub życia dla innego uczestnika ruchu, w tym przypadku pasażerki swojego auta – wyjaśnia asp. szt. Piotr Szczepaniak, rzecznik prasowy krotoszyńskiej policji.

Jak dodaje, gdyby mężczyzna jechał sam wówczas nie otrzymałby mandatu.

(Sebastian Pośpiech)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(14)

mimmim

6 0

to dlaczego osoba psychicznie chora jak kogoś zabije jest bezkarna bo w chwili popełnienia czynu byla niepoczytalna ? 14:25, 15.06.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

reo

kajakaja

5 0

czyli ukarano osobę nie w pełni świadomą okoliczności ,która mogła nie być w stanie ocenić sytuacji w tym przypadku co mówi policjant karząc go mandatem, naruszono ewidentnie prawo 14:27, 15.06.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marian J.CMarian J.C

3 2

Zgrożenie dla drugiej osoby a zasłabnięcie za kółkiem samochodu. Ale takie zasłabnięcie za kółkiem a druga osoba i jest to nieświadome ze strony kierowcy który zasłabł.Mandat taki wysoki byłby
zgodny z prawem gdyby zasłabnięcie kierowcy było świadome. Nieświadome to niezależne z swojej woli czyli kierowcy a taki mandat jest postapieniem niehumanitarnym.
Humanitaryzm w Krotoszynie od lat nie jest uznawany i nagminnie łamany w szeregu przypadkach. 15:53, 15.06.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Marian J.CMarian J.C

0 3

Jest to takie podobne jak został aresztowany macenas Gerdych i na siłę wmuszanie nawet w szpitalu gdy był nieprzytomny że jest winny jakiegoś tam przestępstwa.W końcu się okazało że poznańscy szajbusy z działów śledczych prowadzili śledztwo na niby tak a wyszło na niby nie.
W Polsce humanitaryzm jest nie uznawany bo okrutność jest ważniejsza. 17:34, 15.06.2022

Odpowiedzi:2
Odpowiedz

Marian J.CMarian J.C

0 1

Zaraz minus na czerwone ale to sprawa oceny a nie moja. 19:30, 15.06.2022


323323

0 1

Zgadzam się w całe 22:26, 15.06.2022


StrzepanStrzepan

2 0

... ktoś umie czytać, ktoś umie myśleć, ktoś inny umie ... mógł ją... wyrzucić do przydrożnego zagajnika...
Kurna co za *%#)!& 19:59, 15.06.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

MirekMirek

4 0

Jak bym wiedział że umrę to bym się położył i poczekał aż stabie mi serce przynajmniej bym nikomu nie narobił szkud, tak samo on gdyby wiedział że zasłabnie nie wsiadł by za kółko. Idiotyczne tłumaczenie Krotoszynskich darmozjadów *%#)!& ych w stołki i mających się panami w mundurkach. Na litość boska... Wy policjanci jesteście normalni czy żyjecie w jakimś wyimaginowanym świecie... Aby jarać wystarczyło pouczyć. Na miejscu tej osoby udał bym się do sądu złożył pozew i rzadał odszkodowania jak można karać osobę która ledwo co nie przekręciła się kto ma mieć do was psy szacunek nikt niema robicie co się wam podoba... Chory pisowski kraj.. 20:02, 15.06.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

OkiOki

0 0

Baranie co ma PiS do tego, raczej napisz ludzie specjalnej kasty. 14:35, 16.06.2022


Marian J.CMarian J.C

1 0

Upierając się nadal przy tej sprawie. Przeglądając różne zdarzenia w Internecie na temat zasłabnięcia kierowcy podczas jazdy i kolizja czy wypadek w dodatku z pasażerem czy nawet z pasażerami to wynika, że to oddzielna sprawa. Ukaranie wysokim mandatem jakby nie powinno mieć miejsca. Natomiast Policja może zabrać prawo jazdy i ewentualnie (zdarzenie to pozwala ) skierować takiego kierowcę na badania lekarskie. 20:29, 15.06.2022

Odpowiedzi:1
Odpowiedz

NirekNirek

1 0

Masz rację tak powinni zrobić ale co psy się chcą wykazać więc dowalili z grubej rury to jest chory kraj a sami do tego doprowadziliśmy bydlęta z pisu popierają to wiadomo ale cóż 21:13, 15.06.2022


poziom dnopoziom dno

1 0

W tym tekście brakuje tak wielu przecinków, że to aż w oczy razi. 07:17, 16.06.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

kierujący?!?kierujący?!?

2 0

Przecież PASAŻER nie jest uczestnikiem ruchu, bo wtedy i samochód mógłby zostać ukarany jeśli idzie się tym tokiem rozumowania.Kompletnie bez sensu. 20:25, 16.06.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

Mieto56Mieto56

0 1

Bylem w tej samej sytuacji zaslablem i wjechalem w skarpe .Zabrano mnie do szpitala gdzie stwierdzono wade serca i wszczepieno mi rozrusznik. Policja ukarala mnie 1100 mandatem i dostalem 6 punktow. A co by bylo gdybym nie przezyl i kto by zaplacil ten mandat . Panstwo PIS jest bezwzgedne i nie mowcie mi ze to jest dbanie o bezpieczenstwo to jest zwykle zciaganie kasy nawet z umarlego byle zaplacil. 20:25, 03.10.2022

Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%