Zamknij

kosztorysant

Nr oferty: StPr/25/0406Dodane przez: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
: Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - zaangażowanie, - odpowiedzialność za powierzone zadania, - zdolność kreowania usprawniających rozwiązań. Zakres obowiązków: - opracowywanie kosztorysów budowlanych, - sporządzanie przedmiarów robót, - udział w szacowaniu budżetu na podstawie projektów koncepcyjnych, budowlanych, wykonawczych, - uczestnictwo w negocjacjach z wykonawcami oraz dostawcami, - weryfikacja kosztorysu powykonawczego. Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8-16
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 05.05.2025
: od 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Monika
Numer telefonu: 785 295 815
E-mail: praca@marketdino.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: kontakt telefoniczny, CV i podanie wysłać e-mailem lub przez stronę: marketdino.pl
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - zaangażowanie, - odpowiedzialność za powierzone zadania, - zdolność kreowania usprawniających rozwiązań. Zakres obowiązków: - opracowywanie kosztorysów budowlanych, - sporządzanie przedmiarów robót, - udział w szacowaniu budżetu na podstawie projektów koncepcyjnych, budowlanych, wykonawczych, - uczestnictwo w negocjacjach z wykonawcami oraz dostawcami, - weryfikacja kosztorysu powykonawczego. Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8-16
StPr/25/0406
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem praca UE okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy nienormowany czas pracy
StPr/25/0405
data rozpoczęcia pracy od 28.04.2025
wynagrodzenie od od 6 850 do 8 400 PLN

Wymagania: wykształcenie zawodowe elektryk, mile widziane doświadczenie, mile widziane uprawnienia do 1 kV Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem praca Polska, Niemcy okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy nienormowany czas pracy
StPr/25/0404
data rozpoczęcia pracy od 28.04.2025
wynagrodzenie od od 6 200 PLN

WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe: inż. automatyk, Staż pracy minimum 5 lat na samodzielnym stanowisku, Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office); Znajomość zagadnień ochrony środowiska, Prawo jazdy minimum kat. B, Umiejętność kierowania zespołem, Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Sumienność i zaangażowanie, Pełna zdolność do czynności prawnych Pracodawca oczekuje: Uprawnienia elektryczne min. 1kV, Doświadczenie na podobnym stanowisku; Dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, Sumienność i zaangażowanie; Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, Odporność na stres, Znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym Uprawnienia do obsługi maszyn budowlanych, Studia podyplomowe. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzór i organizacja pracy w zakresie funkcjonowania Stacji Uzdatniania Wody w Baszynach Chwaliszewie, Raciborowie i Zdunach oraz Pompowniach Wody w Biadkach i Jasnym Polu, a także zapewnienie ciągłości procesu produkcji wody w wymaganym składzie; -Nadzór i współpraca z laboratorium chemicznym w zakresie jakości produkowanej wody; -Nadzorowanie prawidłowości procesów technologicznych na: owarstwach wodonośnych, ujęć wód głębinowych i zarządzanie odwiertami studni głębinowych; oustalenia stref ochronnych ujęć wody; opozwoleń wodnoprawnych; -Obsługa programów i systemów komputerowych, niezbędnych do wykonywania obowiązków; -Zgłaszanie usterek i koordynacja prac serwisowych; -Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemów automatyki i sterowania; -Analiza efektywności procesów technologicznych i wprowadzanie udoskonaleń; -Opracowywanie i wdrażanie nowych technologii wydobycia i uzdatniania wody, -Nadzór nad stanem technicznym powierzonych obiektów; -Nadzorowanie nad systemem grzewczym oraz kontrolowanie ilości opału; -Odbiór urządzeń znajdujących się na powierzonych obiektach, przeprowadzany przez Urząd Dozoru Technicznego oraz nadzór nad terminami przeglądów okresowych; -Kontrolowanie ilości niezbędnych surowców do prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni; -Przygotowanie postępowań przetargowych na przedmioty i usługi związane z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku; -Przestrzeganie przepisów prawa dotyczących ochrony środowiska i gospodarki wodnej; Udział w audytach i kontrolach przeprowadzanych przez organy zewnętrzne; -Aktualizacja wiedzy na temat zmian w przepisach dotyczących zajmowanego stanowiska; -Szkolenie pracowników z zakresu obsługi urządzeń i procedur technologicznych; -Nadzór nad pracą zespołu i zapewnienie przestrzegania procedur BHP; -Sporządzanie raportów do organów nadzorczych oraz dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa; -Prowadzenie rejestrów eksploatacyjnych i archiwizacja wyników badań; -Reagowanie na awarie i inne sytuacje kryzysowe związane z funkcjonowaniem powierzonych obiektów; -Prowadzenie niezbędnej dokumentacji pomiarowe; -Sporządzanie planu pracy SUW, pompowni oraz planu remontów i napraw; Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników warunków sanitarnych; -Rozliczanie czasu pracy podległych pracowników i terminowe przekazywanie tych informacji do działu płac; -Przestrzeganie technologicznych czynności w zakresie eksploatacji stacji uzdatniania wody, ujęć oraz sieci wodociągowych; -Zgłaszanie zapotrzebowania na materiały, usługi i sprzęt; -Obsługa systemu komputerowego służącego do monitoringu i sterowania obiektami wodociągowymi; -Prowadzenie ewidencji w zakresie produkcji wody, zużycia energii; -Zapewnienie ładu i porządku w obrębie stref bezpośrednich obiektów wodociągowych; -Zapewnienie ładu i porządku na stanowisku pracy; -Uniemożliwienie przebywania osób trzecich na powierzonych obiektach; -Przestrzeganie przepisów p.poż. i bhp zgodnie z instrukcjami oraz innych przepisów szczegółowych dotyczących eksploatacji urządzeń; -Zgłaszanie przełożonym zauważonych odchyleń; -Dbałość o powierzone mienie; -Dbałość o należyte zabezpieczenie dokumentów zawierających dane osobowe; -Dbać o dobro PGKiM Sp. z o. o. chronić jej mienie oraz zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę; -Przestrzeganie czasu pracy ustalonego w PGKiM Sp. z o. o.; -Przestrzeganie regulaminu pracy ustalonego w PGKiM Sp. z o. o; -Udział w szkoleniach organizowanych przez PGKiM Sp. z o. o.; -Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością PGKiM Sp. z o.o. wynikających z aktualnych potrzeb zleconych przez bezpośrednich przełożonych. Praca ZWIK ul. Słoneczna, 63-700 Krotoszyn godziny pracy 7-15
StPr/25/0398
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe: jedno z inż. automatyk /inż. środowiska / inż. elektryk/ inż. elektronik, Staż pracy minimum 5 lat na samodzielnym stanowisku, Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office); Znajomość zagadnień ochrony środowiska, Prawo jazdy minimum kat. B, Umiejętność kierowania zespołem, Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Sumienność i zaangażowanie, Pełna zdolność do czynności prawnych Pracodawca oczekuje: Uprawnienia elektryczne min. 1kV, Doświadczenie na podobnym stanowisku; Dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, Sumienność i zaangażowanie; Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, Odporność na stres, Znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym Uprawnienia do obsługi maszyn budowlanych, Studia podyplomowe. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków w zakresie technologii i sprzętu, a także zapewnienie ciągłości procesu oczyszczania ścieków, -Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości ścieków oczyszczonych i minimalizacji kosztów eksploatacyjnych, -Prowadzenie sprzedaży oraz sporządzanie zestawień sprzedaży produktów Agro Mineralu; -Dbanie o wysoką jakość produkcji produktów Agro Mineralu; -Prowadzenie ewidencji odpadów i współpraca z firmami zajmującymi się ich utylizacją, -Rozliczenia energetyczne (faktury) oraz nadzór nad prawidłowym działaniem układów pomiarowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, -Zapewnienie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych w zakresie działalności ZWiK (oczyszczalni, SUW, przepompownie ścieków); -Odbiór urządzeń znajdujących się na powierzonych obiektach, przeprowadzany przez Urząd Dozoru Technicznego oraz nadzór nad terminami przeglądów okresowych; -Nadzór i przeprowadzanie wymaganych przeglądów i serwisów urządzeń; -Kontrolowanie ilości niezbędnych surowców do prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni; -Przygotowanie z zachowaniem ciągłości dostaw/usług postępowań przetargowych na przedmioty i usługi związane z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku; -Wykonywanie regularnych przeglądów technicznych oraz bieżących napraw urządzeń i instalacji; -Zapewnienie prawidłowego doboru pomp; -Optymalizacja organizacji pracy oczyszczalni ścieków; -Obsługa programów i systemów komputerowych, niezbędnych do wykonywania obowiązków; -Zgłaszanie usterek i koordynacja prac serwisowych; -Nadzór nad procesem gospodarki osadami ściekowymi oraz innymi produktami ubocznymi oczyszczalni; -Nadzór nad stanem technicznym obiektu ZWiK przy ul. Słonecznej 35 w Krotoszynie oraz nad powierzonymi obiekatmi; -Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemów automatyki i sterowania; -Analiza efektywności procesów technologicznych i wprowadzanie udoskonaleń; -Opracowywanie i wdrażanie nowych technologii oczyszczania; -Nadzorowanie nad systemem grzewczym oraz kontrolowanie ilości opału; -Przygotowanie postępowań przetargowych na przedmioty i usługi związane z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku; -Przestrzeganie przepisów prawa dotyczących ochrony środowiska i gospodarki wodnej; -Udział w audytach i kontrolach przeprowadzanych przez organy zewnętrzne; -Aktualizacja wiedzy na temat zmian w przepisach dotyczących zajmowanego stanowiska; -Szkolenie pracowników z zakresu obsługi urządzeń i procedur technologicznych; -Nadzór nad pracą zespołu i zapewnienie przestrzegania procedur BHP; -Sporządzanie raportów do organów nadzorczych oraz dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa; -Prowadzenie rejestrów eksploatacyjnych i archiwizacja wyników badań; -Reagowanie na awarie i inne sytuacje kryzysowe związane z funkcjonowaniem powierzonych obiektów; -Prowadzenie niezbędnej dokumentacji pomiarowe; -Sporządzanie planu pracy oczyszczalni ścieków, remontów i napraw; -Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników warunków sanitarnych; -Rozliczanie czasu pracy podległych pracowników i terminowe przekazywanie tych informacji do działu płac; -Zgłaszanie zapotrzebowania na materiały, usługi i sprzęt; -Obsługa systemu komputerowego służącego do monitoringu i sterowania obiektami oczyszczalni; -Prowadzenie ewidencji w zakresie zużycia energii; -Zapewnienie ładu i porządku w obrębie stref bezpośrednich obiektów wodociągowych; -Zapewnienie ładu i porządku na stanowisku pracy; -Uniemożliwienie przebywania osób trzecich na powierzonych obiektach; -Przestrzeganie przepisów p.poż. i bhp zgodnie z instrukcjami oraz innych przepisów szczegółowych dotyczących eksploatacji urządzeń; -Zgłaszanie przełożonym zauważonych odchyleń; -Dbałość o powierzone mienie; -Dbałość o należyte zabezpieczenie dokumentów zawierających dane osobowe; -Dbać o dobro PGKiM Sp. z o. o. chronić jej mienie oraz zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę; -Przestrzeganie czasu pracy ustalonego w PGKiM Sp. z o. o.; -Przestrzeganie regulaminu pracy ustalonego w PGKiM Sp. z o. o; -Udział w szkoleniach organizowanych przez PGKiM Sp. z o. o.; -Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością PGKiM Sp. z o.o. wynikających z aktualnych potrzeb zleconych przez bezpośrednich przełożonych. Praca ZWIK ul. Słoneczna, 63-700 Krotoszyn godziny pracy 7-15
StPr/25/0397
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość branży ogrodniczej Zakres obowiązków: obsługa klienta, przyjmowanie i szykowanie towaru, transport praca od pon-pt 9-17, sobota 9-14 po okresie próbnym możliwość dalszej współpracy na czas określony
StPr/25/0395
data rozpoczęcia pracy od 25.04.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Wymagania: wykształcenie zawodowe stolarz, mile widziane doświadczenie Zakres obowiązków: montaż mebli, szlifowanie, cięcie na pile, wiercenie umowa na 1 rok z możliwością dalszej współpracy godziny pracy: 6-14, 14-22
StPr/25/0394
data rozpoczęcia pracy od 25.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 10 000 PLN

wykształcenie zawodowe, obsługa elektronarzędzi. Zakres obowiązków: SKŁADANIE MEBLI W CAŁOŚĆ Z ELEMENTÓW SKŁADOWYCH NA PODSTAWIE OPISÓW I RYSUNKÓW
StPr/25/0393
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

-koordynowanie i zarządzanie bazą transportową, -kompletowanie faktur sprzedażowych, dokumentów WZ, listów przewozowych, zleceń transportowych, -przygotowywanie zestawień, analiz, sprawozdań, -kontakt z kleintami. czas pracy: 08:00-16:00
StPr/25/0392
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, doświadczenie mile widziane Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem okres próbny 3 m-ce Oferta przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
StPr/25/0390
data rozpoczęcia pracy od 23.04.2025
wynagrodzenie od od 6 908 PLN