Zamknij

Sprzedawca - handlowiec

Nr oferty: StPr/25/0484Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
: Wymagania: wykształcenie mile widziane średnie, mile widziane doświadczenie w handlu, obsługa komputera Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem o przyjęcie do pracy mogą aplikować osoby zamieszkałe na terenie powiatu krotoszyńskiego za wyjątkiem miasta Sulmierzyce
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 21.05.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Rawicka 7b, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Agnieszka Wyduba
Numer telefonu: 627253684
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: za pośrednictwem PUP
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Wymagania: wykształcenie mile widziane średnie, mile widziane doświadczenie w handlu, obsługa komputera Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem o przyjęcie do pracy mogą aplikować osoby zamieszkałe na terenie powiatu krotoszyńskiego za wyjątkiem miasta Sulmierzyce
StPr/25/0484
data rozpoczęcia pracy od 21.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Starosta Krotoszyński ogłasza nabór kandydatów na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Krotoszynie , ul. 56 Pułku Piechoty Wlkp. 10, 63-700 Krotoszyn POWIATOWY RZECZNIK KONSUMENTÓW w wymiarze od 1/2 etatu do 1 etatu I. Wymagania niezbędne: 1) Wykształcenie wyższe, w szczególności prawnicze lub ekonomiczne, 2) Posiadanie co najmniej 5 letniej praktyki zawodowej, 3) co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku Powiatowego Rzecznika Konsumentów, 4) Obywatelstwo polskie, 5) Osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 7) Nieposzlakowana opinia, 8) Posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na tym stanowisku. II. Wymagania dodatkowe: 1) Znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego, 2) Znajomość przepisów o ochronie konkurencji i konsumentów, 3) Znajomość przepisów postępowania administracyjnego i cywilnego, 4) Znajomość prawa cywilnego, karnego i gospodarczego, 5) Znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, 6) Zdolność do interpretacji i stosowania prawa, 7) Komunikatywność, rzetelność, samodzielność, 8) Umiejętność pracy pod presją czasu i podejmowania trudnych decyzji, 9) Rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, odporność na stres, 10) Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office, 11) Prawo jazdy kat. B. III. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku: 1) Zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów. 2) Składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów. 3) Występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów. 4) Współdziałanie z Prezesem Urzędu, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi. 5) Wytaczanie powództwa na rzecz konsumentów oraz występowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów. 6) Bieżące przekazywanie wniosków Prezesowi Urzędu i sygnalizowanie problemów dotyczących ochrony konsumentów, które wymagają podjęcia działań przez organy administracji rządowej. 7) Występowanie w charakterze oskarżyciela publicznego w sprawach o wykroczenia na szkodę konsumentów. 8) Sporządzanie corocznego sprawozdania ze swej działalności za rok poprzedni. godziny pracy pon. 8-16, wt.-pt. 7.15.-15.15 treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: https://bipspkrotoszyn.nv.pl/m,855,ogloszenia-o-naborze-kandydatow-na-stanowiska.html
StPr/25/0483
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie, uprawnienia Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem praca teren budowy do 100 km od siedziby firmy codzienny powrót, pracodawca zawozi pracowników spod siedziby firmy oferta skierowana również dla obywateli Ukrainy - wymagana komunikatywna znajomość j. polskiego okres próbny 3 m-ce godziny pracy 7-15
StPr/25/0482
data rozpoczęcia pracy od 20.05.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

-pomoc przy realizacji zadań w sekretariacie (obsługa urządzeń biurowych), -przygotowywanie dokumentów do wysyłki, -prace organizacyjno-techniczne przy organizowaniu konferencji, narad, szkoleń i uroczystości, -sporządzanie informacji dot. ewidencji wyjść w godzinach pracy, -pomoc w prowadzeniu centralnego rejestru umów, -rozdzielanie i przekazywanie korespondencji, -przygotowywanie akt do archiwum zakładowego. czas pracy: 07:00-15:15
StPr/25/0478
data rozpoczęcia pracy od 28.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, znajomość podstaw fryzjerstwa Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem okres próbny 3 m-ce umowa 1/2 etatu lub 3/4 - do uzgodnienia godziny pracy wg grafiku salon czynny 9-19, soboty 8-14, pon. zamknięte
StPr/25/0480
data rozpoczęcia pracy od 20.05.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Wymagania: wykształcenie zawodowe, doświadczenie mile widziane Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem umowa na okres próbny do 3 m-cy z możliwością przedłużenia godziny pracy: 8-16
StPr/25/0479
data rozpoczęcia pracy od 20.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem godziny pracy 12-20, godziny pracy w soboty i w niedziele wg grafiku umowa na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy
StPr/25/0473
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 6 000 PLN

Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, chęć do pracy Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem praca na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy godziny pracy 12.00-20.00, godziny pracy w soboty i w niedziele do uzgodnienia
StPr/25/0472
data rozpoczęcia pracy od 19.05.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

-prowadzenie korespondencji, -obsługa klientów, -sporządzanie raportów, -archiwizacja dokumentów, -obsługa sprzętu biurowego. czas pracy: 10:00-18:00
StPr/25/0463
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - samodzielność w działaniu, - zdolności organizacyjne, - zaangażowanie oraz kreatywne podejście do powierzonych zadań. Zakres obowiązków: - prowadzenie rozliczeń związanych z delegacjami pracowników, - rozliczanie kosztów związanych z wyjazdami służbowymi pracowników oraz osób współpracujących, - weryfikacja zasadności i poprawności dokumentów oraz zestawień kosztowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką firmy), - przygotowywanie raportów dotyczących delegacji, - monitorowanie terminowości składania rozliczeń przez pracowników i współpraca w tym zakresie z działami firmy, - udzielanie wsparcia pracownikom w zakresie zasad rozliczania delegacji i obowiązujących procedur. Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 7.30-15.30
StPr/25/0460
data rozpoczęcia pracy od 02.06.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN