Zamknij

Technik prac biurowych

Nr oferty: StPr/25/0587Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
: -Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji;- Kserowanie dokumentów; -Pomoc w wykonywaniu zadań wydziału; -Udzielanie informacji interesanto;m -Przygotowywanie korespondencji do wysyłki; -Przyjmowanie i rejestracja pism; Cazs pracy: 07:30-15:30
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
: 2 755,10 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Rawicka 7b, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Aneta Muszyńska
Numer telefonu: 627253684
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: .
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Wymagania: wykształcenie kierunkowe uprawniajżace do wykonywania zawodu pielęgniarki: średnie lub wyższe pielęgniarskie, aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza, ukończony kurs - "endoskopia dla pielęgniarek" wysoka kultura osobista i dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, rzetelność i sumiennośc w wykonywaniu powierzonych obowiązków, zorientowanie na potrzeby pacjenta, empatia, cierpliwość dodatkowe informacje: szpital zapewnia wsparcie w przypadku konieczności uzupełnienia kwalifikacji w zakresie endoskopii Zakres obowiązków: asystowanie podczas wykonywania badań i zabiegów endoskopowych, sprawowanie opieki nad pacjentem przed i po badaniach i zabiegach endoskopowych, utrzymanie pracowni w ciągłej gotowości do badań, dbałość o sprzęt i aparaturę w pracowni endoskopii, nadzór nad dokumentacją medyczną pracowni
StPr/25/0589
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 10 000 PLN

Wykształcenie min. średnie zakres obowiązków: udział w przygotowywaniu planów remontowych Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Nadzór nad odbiorami robót oraz rozliczaniem zadań remontowych i inwestycyjnych Monitorowanie oraz nadzorowanie stosowanych rozwiązań przy zgłaszanych usterkach Tworzenie dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacji urządzeń Optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ Umiejętności i uprawnienia: Znajomość zagadnień m.in. z zakresu budownictwa, ciepłownictwa, wentylacji oraz energetyki cieplnej Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków Kreatywne podejście do rozwiązywania możliwych problemów Zaangażowanie Odpowiedzialność za powierzone zadania
StPr/25/0590
data rozpoczęcia pracy od 07.07.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

-Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji;- Kserowanie dokumentów; -Pomoc w wykonywaniu zadań wydziału; -Udzielanie informacji interesanto;m -Przygotowywanie korespondencji do wysyłki; -Przyjmowanie i rejestracja pism; Cazs pracy: 07:30-15:30
StPr/25/0587
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

-Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji;- Kserowanie dokumentów; -Pomoc w wykonywaniu zadań wydziału; -Udzielanie informacji interesanto;m -Przygotowywanie korespondencji do wysyłki; -Przyjmowanie i rejestracja pism; Cazs pracy: 07:30-15:30
StPr/25/0588
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - uprawnienia elektryczne SEP do 1 KV, - znajomość przepisów i norm związanych z instalacjami elektrycznymi Zakres obowiązków: Nadzór nad instalacjami elektrycznymi podczas realizacji inwestycji Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Koordynacja zespołów realizujących projekty inwestycyjne w celu wyegzekwowania właściwej jakości wykonywanych robót elektrycznych Przygotowywanie oraz prowadzenie wizyt i audytów ze strony Inwestora (raportowanie) Monitorowanie jakości realizacji inwestycji pod kątem instalacji elektrycznej w Spółce Ocena dokumentacji technicznej pod kątem obowiązujących przepisów i norm elektrycznych oraz zgodności ze standardami Spółki Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych (inwestycje na terenie całej Polski) Odpowiedzialność za powierzone zadania Mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej
StPr/25/0577
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - doświadczenie kierunkowe - dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych (inwestycje na terenie całej Polski), - znajomość przepisów i norm związanych z instalacjami sanitarnymi Zakres obowiązków: Nadzór nad instalacjami sanitarnymi podczas realizacji inwestycji Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Koordynacja zespołów realizujących projekty inwestycyjne w celu wyegzekwowania właściwej jakości wykonywanych robót sanitarnych Przygotowywanie oraz prowadzenie wizyt i audytów ze strony Inwestora (raportowanie) Monitorowanie jakości realizacji inwestycji pod kątem instalacji sanitarnych w Spółce Ocena dokumentacji technicznej pod kątem obowiązujących przepisów i norm sanitarnych oraz zgodności ze standardami Spółki Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Odpowiedzialność za powierzone zadania Mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej
StPr/25/0578
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - doświadczenie kierunkowe - dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych (inwestycje na terenie całej Polski), - znajomość procedur budowlanych, prawa budowlanego i administracyjnego Zakres obowiązków: kontrola postępu prac na etapie realizacji inwestycji, monitorowanie jakości realizacji inwestycji w Spółce Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Koordynacja zespołów realizujących projekty inwestycyjne w celu wyegzekwowania właściwej jakości wykonywanych robót Przygotowywanie oraz prowadzenie wizyt i audytów ze strony Inwestora (raportowanie) Postępowanie zgodnie z procedurami związanymi z zakończeniem inwestycji i oddaniem obiektów do użytkowania Ocena dokumentacji technicznej pod kątem zgodności oraz obowiązujących przepisów i norm Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Odpowiedzialność za powierzone zadania Mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej
StPr/25/0579
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe: inż. automatyk, Staż pracy minimum 5 lat na samodzielnym stanowisku, Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office); Znajomość zagadnień ochrony środowiska, Prawo jazdy minimum kat. B, Umiejętność kierowania zespołem, Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Sumienność i zaangażowanie, Pełna zdolność do czynności prawnych Pracodawca oczekuje: Uprawnienia elektryczne min. 1kV, Doświadczenie na podobnym stanowisku; Dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, Sumienność i zaangażowanie; Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, Odporność na stres, Znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym Uprawnienia do obsługi maszyn budowlanych, Studia podyplomowe. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzór i organizacja pracy w zakresie funkcjonowania Stacji Uzdatniania Wody w Baszynach Chwaliszewie, Raciborowie i Zdunach oraz Pompowniach Wody w Biadkach i Jasnym Polu, a także zapewnienie ciągłości procesu produkcji wody w wymaganym składzie; -Nadzór i współpraca z laboratorium chemicznym w zakresie jakości produkowanej wody; -Nadzorowanie prawidłowości procesów technologicznych na: owarstwach wodonośnych, ujęć wód głębinowych i zarządzanie odwiertami studni głębinowych; oustalenia stref ochronnych ujęć wody; opozwoleń wodnoprawnych; -Obsługa programów i systemów komputerowych, niezbędnych do wykonywania obowiązków; -Zgłaszanie usterek i koordynacja prac serwisowych; -Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemów automatyki i sterowania; -Analiza efektywności procesów technologicznych i wprowadzanie udoskonaleń; -Opracowywanie i wdrażanie nowych technologii wydobycia i uzdatniania wody, -Nadzór nad stanem technicznym powierzonych obiektów; -Nadzorowanie nad systemem grzewczym oraz kontrolowanie ilości opału; -Odbiór urządzeń znajdujących się na powierzonych obiektach, przeprowadzany przez Urząd Dozoru Technicznego oraz nadzór nad terminami przeglądów okresowych; -Kontrolowanie ilości niezbędnych surowców do prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni; -Przygotowanie postępowań przetargowych na przedmioty i usługi związane z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku; -Przestrzeganie przepisów prawa dotyczących ochrony środowiska i gospodarki wodnej; Udział w audytach i kontrolach przeprowadzanych przez organy zewnętrzne; -Aktualizacja wiedzy na temat zmian w przepisach dotyczących zajmowanego stanowiska; -Szkolenie pracowników z zakresu obsługi urządzeń i procedur technologicznych; -Nadzór nad pracą zespołu i zapewnienie przestrzegania procedur BHP; -Sporządzanie raportów do organów nadzorczych oraz dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa; -Prowadzenie rejestrów eksploatacyjnych i archiwizacja wyników badań; -Reagowanie na awarie i inne sytuacje kryzysowe związane z funkcjonowaniem powierzonych obiektów; -Prowadzenie niezbędnej dokumentacji pomiarowe; -Sporządzanie planu pracy SUW, pompowni oraz planu remontów i napraw; Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników warunków sanitarnych; -Rozliczanie czasu pracy podległych pracowników i terminowe przekazywanie tych informacji do działu płac; -Przestrzeganie technologicznych czynności w zakresie eksploatacji stacji uzdatniania wody, ujęć oraz sieci wodociągowych; -Zgłaszanie zapotrzebowania na materiały, usługi i sprzęt; -Obsługa systemu komputerowego służącego do monitoringu i sterowania obiektami wodociągowymi; -Prowadzenie ewidencji w zakresie produkcji wody, zużycia energii; -Zapewnienie ładu i porządku w obrębie stref bezpośrednich obiektów wodociągowych; -Zapewnienie ładu i porządku na stanowisku pracy; -Uniemożliwienie przebywania osób trzecich na powierzonych obiektach; -Przestrzeganie przepisów p.poż. i bhp zgodnie z instrukcjami oraz innych przepisów szczegółowych dotyczących eksploatacji urządzeń; -Zgłaszanie przełożonym zauważonych odchyleń; -Dbałość o powierzone mienie; -Dbałość o należyte zabezpieczenie dokumentów zawierających dane osobowe; -Dbać o dobro PGKiM Sp. z o. o. chronić jej mienie oraz zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę; -Przestrzeganie czasu pracy ustalonego w PGKiM Sp. z o. o.; -Przestrzeganie regulaminu pracy ustalonego w PGKiM Sp. z o. o; -Udział w szkoleniach organizowanych przez PGKiM Sp. z o. o.; -Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością PGKiM Sp. z o.o. wynikających z aktualnych potrzeb zleconych przez bezpośrednich przełożonych. Praca ZWIK ul. Słoneczna, 63-700 Krotoszyn godziny pracy 7-15
StPr/25/0574
data rozpoczęcia pracy od 24.06.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe: jedno z inż. automatyk /inż. środowiska / inż. elektryk/ inż. elektronik, Staż pracy minimum 5 lat na samodzielnym stanowisku, Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office); Znajomość zagadnień ochrony środowiska, Prawo jazdy minimum kat. B, Umiejętność kierowania zespołem, Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu. Sumienność i zaangażowanie, Pełna zdolność do czynności prawnych Pracodawca oczekuje: Uprawnienia elektryczne min. 1kV, Doświadczenie na podobnym stanowisku; Dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, Sumienność i zaangażowanie; Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, Odporność na stres, Znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym Uprawnienia do obsługi maszyn budowlanych, Studia podyplomowe. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków w zakresie technologii i sprzętu, a także zapewnienie ciągłości procesu oczyszczania ścieków, -Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości ścieków oczyszczonych i minimalizacji kosztów eksploatacyjnych, -Prowadzenie sprzedaży oraz sporządzanie zestawień sprzedaży produktów Agro Mineralu; -Dbanie o wysoką jakość produkcji produktów Agro Mineralu; -Prowadzenie ewidencji odpadów i współpraca z firmami zajmującymi się ich utylizacją, -Rozliczenia energetyczne (faktury) oraz nadzór nad prawidłowym działaniem układów pomiarowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, -Zapewnienie ciągłości pracy urządzeń elektrycznych w zakresie działalności ZWiK (oczyszczalni, SUW, przepompownie ścieków); -Odbiór urządzeń znajdujących się na powierzonych obiektach, przeprowadzany przez Urząd Dozoru Technicznego oraz nadzór nad terminami przeglądów okresowych; -Nadzór i przeprowadzanie wymaganych przeglądów i serwisów urządzeń; -Kontrolowanie ilości niezbędnych surowców do prawidłowego funkcjonowania oczyszczalni; -Przygotowanie z zachowaniem ciągłości dostaw/usług postępowań przetargowych na przedmioty i usługi związane z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku; -Wykonywanie regularnych przeglądów technicznych oraz bieżących napraw urządzeń i instalacji; -Zapewnienie prawidłowego doboru pomp; -Optymalizacja organizacji pracy oczyszczalni ścieków; -Obsługa programów i systemów komputerowych, niezbędnych do wykonywania obowiązków; -Zgłaszanie usterek i koordynacja prac serwisowych; -Nadzór nad procesem gospodarki osadami ściekowymi oraz innymi produktami ubocznymi oczyszczalni; -Nadzór nad stanem technicznym obiektu ZWiK przy ul. Słonecznej 35 w Krotoszynie oraz nad powierzonymi obiekatmi; -Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemów automatyki i sterowania; -Analiza efektywności procesów technologicznych i wprowadzanie udoskonaleń; -Opracowywanie i wdrażanie nowych technologii oczyszczania; -Nadzorowanie nad systemem grzewczym oraz kontrolowanie ilości opału; -Przygotowanie postępowań przetargowych na przedmioty i usługi związane z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku; -Przestrzeganie przepisów prawa dotyczących ochrony środowiska i gospodarki wodnej; -Udział w audytach i kontrolach przeprowadzanych przez organy zewnętrzne; -Aktualizacja wiedzy na temat zmian w przepisach dotyczących zajmowanego stanowiska; -Szkolenie pracowników z zakresu obsługi urządzeń i procedur technologicznych; -Nadzór nad pracą zespołu i zapewnienie przestrzegania procedur BHP; -Sporządzanie raportów do organów nadzorczych oraz dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa; -Prowadzenie rejestrów eksploatacyjnych i archiwizacja wyników badań; -Reagowanie na awarie i inne sytuacje kryzysowe związane z funkcjonowaniem powierzonych obiektów; -Prowadzenie niezbędnej dokumentacji pomiarowe; -Sporządzanie planu pracy oczyszczalni ścieków, remontów i napraw; -Nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników warunków sanitarnych; -Rozliczanie czasu pracy podległych pracowników i terminowe przekazywanie tych informacji do działu płac; -Zgłaszanie zapotrzebowania na materiały, usługi i sprzęt; -Obsługa systemu komputerowego służącego do monitoringu i sterowania obiektami oczyszczalni; -Prowadzenie ewidencji w zakresie zużycia energii; -Zapewnienie ładu i porządku w obrębie stref bezpośrednich obiektów wodociągowych; -Zapewnienie ładu i porządku na stanowisku pracy; -Uniemożliwienie przebywania osób trzecich na powierzonych obiektach; -Przestrzeganie przepisów p.poż. i bhp zgodnie z instrukcjami oraz innych przepisów szczegółowych dotyczących eksploatacji urządzeń; -Zgłaszanie przełożonym zauważonych odchyleń; -Dbałość o powierzone mienie; -Dbałość o należyte zabezpieczenie dokumentów zawierających dane osobowe; -Dbać o dobro PGKiM Sp. z o. o. chronić jej mienie oraz zachować w tajemnicy informacje, których ujawnienie mogłoby narazić pracodawcę na szkodę; -Przestrzeganie czasu pracy ustalonego w PGKiM Sp. z o. o.; -Przestrzeganie regulaminu pracy ustalonego w PGKiM Sp. z o. o; -Udział w szkoleniach organizowanych przez PGKiM Sp. z o. o.; -Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością PGKiM Sp. z o.o. wynikających z aktualnych potrzeb zleconych przez bezpośrednich przełożonych. Praca ZWIK ul. Słoneczna, 63-700 Krotoszyn godziny pracy 7-15
StPr/25/0573
data rozpoczęcia pracy od 24.06.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

- Obsługa kasy fiskalnej - Obsługa działu mięsnego - Dbanie o porządek na sali sprzedaży - Dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0237
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 4 740 PLN