Zamknij

Młodszy specjalista ds. ochrony środowiska

Nr oferty: StPr/25/0889Dodane przez: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
: Umiejętność obsługi programów pakietu Microsoft Office, zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania Zakres obowiązków: - zawieranie umów na odbiór odpadów - przygotowywanie dokumentacji kosztowej oraz zestawień - realizacja bieżących zadań związanych z odbiorami odpadów z marketów 1 zmiana 7:30 - 15:30 lub 08:00-16:00
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 04.08.2025
: od 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: aplikowanie przez stronę: marketdino.pl
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Zaangażowanie, odpowiedzialność za wykonane zadania, mile widziana znajomość systemów klasy ERP i systemów magazynowych, gotowość do pracy stacjonarnej w Krotoszynie Zakres obowiązków: - wsparcie zgłaszanych problemów z zakresu IT - instalacja/konfiguracja oprogramowania i sprzętu - personalizacja środowiska Windows, Linux - aktywna współpraca z pracownikami innych działów - prowadzenie dokumentacji
StPr/25/0879
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od od 4 600 PLN

Mile widziana znajomość oprogramowania systemów operacyjnych i systemów sprzedaży Podstawowa znajomość środowiska MSSQL oraz zagadnień sieciowych Umiejętność pracy w zespole Zakres obowiązków: - instalowanie systemów kasowych - wdrażanie nowych wersji oprogramowania - monitorowanie systemów kasowych oraz wsparcie bieżących użytkowników - testowanie kas i ich wyposażenia
StPr/25/0881
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania Zakres obowiązków: - weryfikacja oraz wystawianie faktur sprzedażowych - tworzenie zestawień i raportów - kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami
StPr/25/0883
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Umiejętność czytania dokumentów technicznych Umiejętność obsługi programów pakietu Microsoft Office Zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania Zakres obowiązków: - kontakt z urzędami takimi jak: Urząd Gminy, Urząd Marszałkowski, Starostwo Powiatowe, Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska oraz Państwowe Gospodarstwo Wodne - weryfikacja naliczonych opłat w zakresie usług wodnych z tytułu zmniejszenia naturalnej retencji terenowej z właściwymi Urzędami Miast/Gminy - zlecenia badań jakości ścieków zgodnie z warunkami wynikajacymi z pozwoleń wodnoprawnych oraz obowiązków nałożonych przez Przedsiębiorstwa Komunalne jako odbiorcy ścieków Godziny pracy: 7:30-15:30 lub 8:00-16:00
StPr/25/0886
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Umiejętność obsługi programów pakietu Microsoft Office, zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania Zakres obowiązków: - zawieranie umów na odbiór odpadów - przygotowywanie dokumentacji kosztowej oraz zestawień - realizacja bieżących zadań związanych z odbiorami odpadów z marketów 1 zmiana 7:30 - 15:30 lub 08:00-16:00
StPr/25/0889
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wykształcenie techniczne Odpowiedzialność za powierzone zadania, sumienność, komunikatywność, umiejętność obsługi pakietu Office Zakres obowiązków: - obsługa na bieżąco przeglądów okresowych na CD i marketach - tworzenie i prowadzenie elektronicznych księg obiektów budowlanych c-KoB - nadzór nad pracami przeglądowymi w CD Krotoszyn 1 zmiana: 7:30-15:30 lub 8:00-16:00
StPr/25/0891
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Mile widziana podstawowa znajomość przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowej Podstawowa znajomość przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych Sumienność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, komunikatywność Zakres obowiązków: - prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników w wyznaczonych marketach zgodnie z przepisami prawa pracy oraz wewnętrznymi procedurami - obsługa kadrowa pracowników - rozliczanie, analiza i nadzorowanie poprawności prowadzenie ewidencji czasu pracy w podległym obszarze - sporządzanie raportów i sprawozdań, rozliczanie zajęć komorniczych 1 zmiana 7:30-15:30, 08:00-16:00
StPr/25/0893
data rozpoczęcia pracy od 04.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość obsługi terminali płatniczych, znajomość uchwały Rady Miejskiej w Krotoszynie w sprawie poboru opłaty targowe, Praca w dni targowe-wtorek i piątek.
StPr/25/0727
data rozpoczęcia pracy od 11.08.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

I. Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe; 4) brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanej z dysponowaniem środkami publicznymi; 5) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; 6) spełnienie jednego z poniższych warunków: a) ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, b) ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości, c) wpisanie do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d) posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów. 7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku; 8) nieposzlakowana opinia. II. Wymagania dodatkowe: 1) Znajomość finansów publicznych, zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych, dyscypliny finansów publicznych oraz podatków i ubezpieczeń społecznych. 2) Znajomość zagadnień i zasad sprawozdawczości budżetowej i zasad inwentaryzacji. 3) Znajomość zasad finansowania zadań na szczeblu powiatu jako organu samorządu terytorialnego. 5) Zdolności analityczne, odporność na stres, umiejętności wystąpień publicznych, dyspozycyjność. 6) Wysokie poczucie odpowiedzialności, systematyczność i dokładność, wysoka kultura osobista, umiejętność efektywnego komunikowania się w mowie i piśmie. 7) Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa. 8) Umiejętność opracowania i wdrażania projektów przedsięwzięć finansowych. 9) Umiejętność pracy i podejmowania decyzji w sytuacjach kryzysowych. 10) Znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym. 11) Umiejętność zarządzania zespołem. 12) Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. 13) Biegła obsługa komputera i pakietu MS Office, programu Bestia i innych programów księgowych oraz bankowości elektronicznej. III. Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku: Skarbnik jest głównym księgowym budżetu Powiatu i zapewnia prawidłową organizację gospodarki finansowej Powiatu, zgodnie z Regulaminem organizacyjnym do jego obowiązków należy: 1) opracowanie projektu budżetu Powiatu; 2) czuwanie nad prawidłową realizacją budżetu Powiatu; 3) dokonywanie okresowych analiz realizacji budżetu Powiatu i przedkładanie ich Zarządowi; 4) nadzór nad sporządzaniem sprawozdawczości budżetowej ; 5) nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji finansowej; 6) dokonywanie wstępnej kontroli operacji gospodarczych i finansowych w rozumieniu ustawy o finansach publicznych. Ponadto zadania Skarbnika Powiatu w szczególności obejmują: 1) zapewnienie realizacji polityki finansowej powiatu, 2) wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości, 3) opracowywanie i realizacja budżetu powiatu oraz zapewnienie bieżącej kontroli jego wykonania, 4) nadzorowanie prawidłowej realizacji planów finansowych wszystkich podległych jednostek, 5) nadzorowanie gospodarowaniem środkami budżetowymi przez jednostki organizacyjne powiatu, 6) kontrolowanie wykonywania obowiązków przez głównych księgowych powiatowych jednostek budżetowych, 7) zapewnienie sporządzania prawidłowej sprawozdawczości finansowej i budżetowej, 8) kontrasygnowanie czynności prawnych skutkujących powstawaniem zobowiązań finansowych powiatu oraz udzielenie upoważnień innym osobom do dokonywania kontrasygnaty, 9) sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem zadań przez Wydział Finansów, 10) zapewnienie opracowywania okresowych analiz i sprawozdań z wykonania budżetu umożliwiających Radzie i Zarządowi ocenę sytuacji finansowej powiatu, 11) nadzór nad przekazywaniem i rozliczaniem dotacji celowych w tym dla organizacji pozarządowych, 12) wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonych. IV. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca administracyjno-biurowa, okresowo delegacje, szkolenia poza miejscem pracy, 2) praca w siedzibie Starostwa Powiatowego - Budynek nr 2, I piętro, budynek jest wyposażony w windę, 3) praca z wykorzystaniem sprzętu komputerowego. 4) osoba zatrudniona na stanowisku skarbnika powiatu jest pracownikiem samorządowym, zatrudnionym na podstawie powołania, 5) powoływanie i odwołanie skarbnika powiatu będącego głównym księgowym budżetu powiatu następuje na wniosek starosty przez radę powiatu.
StPr/25/0728
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 10 000 do 11 240 PLN

Wymagania: wykształcenie zawodowe, doświadczenie bez znaczenia, mile widziane podstawowe uprawnienia w klasie spawacza Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem umowa na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy lub umowa zlecenie godziny pracy 7-15
StPr/25/0726
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN