Zamknij

pomoc przy towarowaniu

Nr oferty: 331626Dodane przez: DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA PŚL

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Ostrowska 122, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
: pomoc przy towarowaniu nowego marketu, pomoc w wykładaniu towaru w prosperujących marketach, pomoc przy rozbudowie i przebudowie marketow
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 19.08.2025
: od 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA PŚL
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Okrzei 2, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 665940694
E-mail:
Język aplikacji:
Wymagane dokumenty: cv
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Wykształcenie min. średnie zakres obowiązków: udział w przygotowywaniu planów remontowych Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Nadzór nad odbiorami robót oraz rozliczaniem zadań remontowych i inwestycyjnych Monitorowanie oraz nadzorowanie stosowanych rozwiązań przy zgłaszanych usterkach Tworzenie dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacji urządzeń Optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ Umiejętności i uprawnienia: Znajomość zagadnień m.in. z zakresu budownictwa, ciepłownictwa, wentylacji oraz energetyki cieplnej Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków Kreatywne podejście do rozwiązywania możliwych problemów Zaangażowanie Odpowiedzialność za powierzone zadania
StPr/25/0787
data rozpoczęcia pracy od 27.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: - wykształcenie wyższe, - zaangażowanie, - odpowiedzialność za powierzone zadania Dodatkowo: - Zdolność kreowania usprawniających rozwiązań. Zakres obowiązków: - opracowywanie kosztorysów budowlanych, - sporządzanie przedmiarów robót, - weryfikacja faktur inwestycyjnych. Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: - Udział w szacowaniu budżetu na podstawie projektów koncepcyjnych, budowlanych, wykonawczych - Uczestnictwo w negocjacjach z wykonawcami oraz dostawcami - Weryfikacja kosztorysu powykonawczego Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8-16 Miejsce pracy: Krotoszyn
StPr/25/0783
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - doświadczenie kierunkowe - dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych (inwestycje na terenie całej Polski), - znajomość procedur budowlanych, prawa budowlanego i administracyjnego Zakres obowiązków: kontrola postępu prac na etapie realizacji inwestycji, monitorowanie jakości realizacji inwestycji w Spółce Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Koordynacja zespołów realizujących projekty inwestycyjne w celu wyegzekwowania właściwej jakości wykonywanych robót Przygotowywanie oraz prowadzenie wizyt i audytów ze strony Inwestora (raportowanie) Postępowanie zgodnie z procedurami związanymi z zakończeniem inwestycji i oddaniem obiektów do użytkowania Ocena dokumentacji technicznej pod kątem zgodności oraz obowiązujących przepisów i norm Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Odpowiedzialność za powierzone zadania Mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej
StPr/25/0784
data rozpoczęcia pracy od 26.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - uprawnienia elektryczne SEP do 1 KV, - znajomość przepisów i norm związanych z instalacjami elektrycznymi Zakres obowiązków: Nadzór nad instalacjami elektrycznymi podczas realizacji inwestycji Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Koordynacja zespołów realizujących projekty inwestycyjne w celu wyegzekwowania właściwej jakości wykonywanych robót elektrycznych Przygotowywanie oraz prowadzenie wizyt i audytów ze strony Inwestora (raportowanie) Monitorowanie jakości realizacji inwestycji pod kątem instalacji elektrycznej w Spółce Ocena dokumentacji technicznej pod kątem obowiązujących przepisów i norm elektrycznych oraz zgodności ze standardami Spółki Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych (inwestycje na terenie całej Polski) Odpowiedzialność za powierzone zadania Mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej
StPr/25/0785
data rozpoczęcia pracy od 26.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - doświadczenie kierunkowe - dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych (inwestycje na terenie całej Polski), - znajomość przepisów i norm związanych z instalacjami sanitarnymi Zakres obowiązków: Nadzór nad instalacjami sanitarnymi podczas realizacji inwestycji Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Koordynacja zespołów realizujących projekty inwestycyjne w celu wyegzekwowania właściwej jakości wykonywanych robót sanitarnych Przygotowywanie oraz prowadzenie wizyt i audytów ze strony Inwestora (raportowanie) Monitorowanie jakości realizacji inwestycji pod kątem instalacji sanitarnych w Spółce Ocena dokumentacji technicznej pod kątem obowiązujących przepisów i norm sanitarnych oraz zgodności ze standardami Spółki Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Odpowiedzialność za powierzone zadania Mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej
StPr/25/0786
data rozpoczęcia pracy od 26.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie. Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem. Umowa na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy. Praca na terenie powiatu krotoszyńskiego.
StPr/25/0781
data rozpoczęcia pracy od 25.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

wykształcenie minimum średnie, doświadczenie bez znaczenia, zaangażowanie, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, bardzo dobra organizacja pracy. Zakres obowiązków: analiza dokumentów zgodnie z procedurami firmy, wprowadzanie i uzupełnianie danuch w systemie. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, praca w dynamicznie rozwijającej się organizacji, stabilność zatrudnienia.
StPr/25/0780
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

pomoc przy towarowaniu nowego marketu, pomoc w wykładaniu towaru w prosperujących marketach, pomoc przy rozbudowie i przebudowie marketow
331626
data rozpoczęcia pracy od 19.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, brak nałogów, kultura osobista Zakres obowiązków: odkurzanie, mycie okien, mycie biurek.
StPr/25/0773
data rozpoczęcia pracy od 18.08.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Wykonywanie projektów zagospodarowania przestrzennego Analizę Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego Wspomaganie pracy biura projektowego w zagadnieniach urbanistycznych Prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji o warunkach zabudowy Wsparcie w bieżących pracach ww. działów w zakresie prowadzonych inwestycji
StPr/25/0278
data rozpoczęcia pracy od 18.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN