Zamknij

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Nr oferty: StPr/25/0950Dodane przez: MEBLE STOLRUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
: Wymagania: -Minimum 5-7 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku księgowym, - Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości, - Umiejętność sporządzania raportów i analiz finansowych, - Samodzielność, rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, - Komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi działami i partnerami zewnętrznymi. Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów (KPIR), Przygotowanie i nadzór nad prawidłowością deklaracji podatkowych, Sporządzanie raportów, analiz finansowych i zestawień wspierających bieżące decyzje zarządcze oraz obsługę banków, Weryfikacja i nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi i ustawą o rachunkowości, Współpraca z działami administracji, kadr, płac, transport, sprzedaży, logistyki i spedycji, Obsługa i nadzór nad obowiązkami sprawozdawczymi (GUS, Intrastat, ochrona środowiska), Współpraca z podmiotami zewnętrznymi: kancelarią prawną, obsługą BHP, ochroną p.poż oraz firmami zajmującymi się ochroną środowiska. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, - Wynagrodzenie w okresie próbnym: 4000 zł netto, - Po okresie próbnym wynagrodzenie do negocjacji w zależności od doświadczenia i kompetencji, - Współpracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 06.11.2025
: od 5 384 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: MEBLE STOLRUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Anna Biernat
Numer telefonu:
E-mail: abiernat@stolrus.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV i podanie wysłać e-mailem do firmy
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Wymagania: - Doświadczenie minimum 2 lata na podobnym stanowisku (administracja / obsługa klienta / biuro handlowe) - Znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum komunikatywnym (B1 lub wyżej) - Umiejętność organizacji pracy i samodzielnego rozwiązywania problemów - Dokładność, sumienność i zaangażowanie - Mile widziana znajomość systemów ERP lub programów do fakturowania Zakres obowiązków: Obsługa bieżącej korespondencji mailowej z klientami zagranicznymi (w języku angielskim lub niemieckim), Wprowadzanie i nadzór nad zamówieniami w systemie, Wystawianie faktur i dokumentów sprzedażowych, Przyjmowanie i obsługa reklamacji, zapytań oraz zwrotów, Współpraca z działem magazynu i logistyką w zakresie realizacji zamówień, Dbanie o porządek i poprawność dokumentacji firmowej, Wsparcie administracyjne bieżących działań firmy, Obsługa dokumentów transportowych Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - Pracę w przyjaznym zespole i międzynarodowym środowisku - Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji językowych - Atrakcyjne warunki pracy i wynagrodzenia
StPr/25/0949
data rozpoczęcia pracy od 06.11.2025
wynagrodzenie od od 5 384 PLN

Wymagania: -Minimum 5-7 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku księgowym, - Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości, - Umiejętność sporządzania raportów i analiz finansowych, - Samodzielność, rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, - Komunikatywność i umiejętność współpracy z różnymi działami i partnerami zewnętrznymi. Zakres obowiązków: Samodzielne prowadzenie Księgi Przychodów i Rozchodów (KPIR), Przygotowanie i nadzór nad prawidłowością deklaracji podatkowych, Sporządzanie raportów, analiz finansowych i zestawień wspierających bieżące decyzje zarządcze oraz obsługę banków, Weryfikacja i nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi i ustawą o rachunkowości, Współpraca z działami administracji, kadr, płac, transport, sprzedaży, logistyki i spedycji, Obsługa i nadzór nad obowiązkami sprawozdawczymi (GUS, Intrastat, ochrona środowiska), Współpraca z podmiotami zewnętrznymi: kancelarią prawną, obsługą BHP, ochroną p.poż oraz firmami zajmującymi się ochroną środowiska. Oferujemy: - Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, - Wynagrodzenie w okresie próbnym: 4000 zł netto, - Po okresie próbnym wynagrodzenie do negocjacji w zależności od doświadczenia i kompetencji, - Współpracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
StPr/25/0950
data rozpoczęcia pracy od 06.11.2025
wynagrodzenie od od 5 384 PLN

Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - mile widziana znajomość zagadnień związanych z systemami zabezpieczeń - podstawowa znajomość dokumentacji technicznej, zaangażowanie oraz pozytywne podejście do pracy w zespole, - chęć do nauki i rozwoju w branży technicznej. - zdolność do organizowania pracy i dbanie o szczegóły. Zakres obowiązków: - wsparcie w monitorowaniu postępu prac oraz terminowości realizacji zleceń, - współpraca z wykonawcami w zakresie instalacji niskoprądowych i uruchamiania urządzeń, - pozyskiwanie wstępnych ofert, - prowadzenie dokumentacji. godziny pracy 8-16
StPr/25/0943
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe min. 2 lata, praktyczna znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, programu płatnik, dobra znajomość przepisów dotyczących legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców, obsługa pakietu MS Office, umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów, umiejętność pracy pod presją czasu, dobra organizacja pracy, skrupulatność. Zakres obowiązków: sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, ewidencjonowanie czasu pracy, bieżąca obsługa kadrowa pracowników Szpitala, monitorowanie ważności badań medycyny pracy, wystawianie skierowań na badania.
StPr/25/0944
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

wykształcenie min. średnie, wykształcenie techniczne, min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku, mile widziane uprawnienia SEP do 1kv, znajomość schematów elektrycznych, zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, stabilność zatrudnienia. Zakres obowiązków: prowadzenie czynności eksploatacyjnych maszyn i urządzeń produkcyjnych oraz urządzeń instalacji elektrycznych, naprawa oraz konserwacja instalacji sterowania w urządzeniach produkcyjnych, naprawa oraz konserwacja instalacji elektrycznych i automatycznego sterowania maszyn i urządzeń produkcyjnych a także urządzeń instalacji energoenergetycznych i energetycznych, usuwanie bieżących awarii.
StPr/25/0939
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: wykształcenie min. średnie, zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania Zakres obowiązków: analiza danych pochodzących z różnych źródeł; rozliczanie comiesięcznych wyników firmy, linii biznesowych i KPI działów Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Opracowywanie planów i prognoz dla grupy kapitałowej Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8.00-16.00, 7:30-15:30
StPr/25/0940
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe, komunikatywność, odpowiedzialność za powierzone zadania, znajomość programu AutoCad Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji projektowej, nadzór procesu uzgodnień, wykonywanie rysunków w programie CAD Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. okres próbny do 3 m-cy godziny pracy 8.00-16.00
StPr/25/0941
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: wykształcenie średnie techniczne, mile widziane doświadczenie w handlu technicznym, obsługa komputera Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem o przyjęcie do pracy mogą aplikować osoby zamieszkałe na terenie powiatu krotoszyńskiego za wyjątkiem miasta Sulmierzyce
StPr/25/0938
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem praca miasto Krotoszyn oferta skierowana również dla obywateli Ukrainy - j. polski komunikatywny
StPr/25/0936
data rozpoczęcia pracy od 29.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

wykształcenie zawodowe, doświadczenie wymagane, umiejętność czytania rysunku technicznego, prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: prace ślusarskie, cięcie, piłowanie, gwintowanie, wiercenie, szlifowanie, montaż konstrukcji stalowych, sporadyczne delegacje.
StPr/25/0931
data rozpoczęcia pracy od 28.10.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN