Zamknij

ASYSTENT KUPCA

Nr oferty: StPr/25/0965Dodane przez: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
: Wymagania: wykształcenie min. średnie, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, b. dobra organizacja pracy Zakres obowiązków: wsparcie pracy Kupca i Młodszego Kupca przy bieżących zadaniach, bezpośredni kontakt z dostawcami Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8-16 okres próbny 3 m-ce
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 13.11.2025
: od 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Michalina Kempska
Numer telefonu: 785 281 052
E-mail: praca@marketdino.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: kontakt telefoniczny, CV i podanie wysłać e-mailem lub przez stronę: marketdino.pl
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Wymagania: wykształcenie min. średnie, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, b. dobra organizacja pracy Zakres obowiązków: - uzyskiwanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do realizacji i zakończenia inwestycji - prowadzenie całkowitej procedury formalno- administracyjnej - kontakt telefoniczny z jednostkami samorządu terytorialnego oraz pracownikami terenowymi - przyjmowanie, rejestrowanie, archiwizowanie przychodzącej korespondencji Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8-16 okres próbny 3 m-ce
StPr/25/0964
data rozpoczęcia pracy od 13.11.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: wykształcenie min. średnie, sumienność, odpowiedzialność, komunikatywność, b. dobra organizacja pracy Zakres obowiązków: wsparcie pracy Kupca i Młodszego Kupca przy bieżących zadaniach, bezpośredni kontakt z dostawcami Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8-16 okres próbny 3 m-ce
StPr/25/0965
data rozpoczęcia pracy od 13.11.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: wykształcenie min. średnie, odpowiedzialność za powierzone zadania, zaangażowanie Zakres obowiązków: kontrola wpłat utargów sklepowych i poprawność sald kasowych, rozliczanie marketów, weryfikacja różnic ilościowych Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 7.30-15.30 okres próbny 3 m-ce
StPr/25/0966
data rozpoczęcia pracy od 13.11.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wykształcenie min. średnie,zaangażowanie, odpowiedzialność za powierzone zadania, komunikatywność. Zakres obowiązków:nadzorowanie oraz kontrolowanie realizacji projektów, monitorowanie wskazanych procesów, protokołowanie spotkań. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, praca w dynamicznie rozwijającej się organizacji, stabilność zatrudnienia.
StPr/25/0967
data rozpoczęcia pracy od 13.11.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie w wykorzystywaniu narzędzi analitycznych, komunikatywność, umiejętność zachowania poufności Zakres obowiązków: zdobywanie kompleksowego oraz praktycznego doświadczenia w obszarze audytu wewnętrznego. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, praca w dynamicznie rozwijającej się organizacji, stabilność zatrudnienia.
StPr/25/0968
data rozpoczęcia pracy od 13.11.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wykształcenie min. średnie, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole. Zakres obowiązków: minimalizowanie strat produktów wskazanej kategorii. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, praca w dynamicznie rozwijającej się organizacji, stabilność zatrudnienia.
StPr/25/0969
data rozpoczęcia pracy od 13.11.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wykształcenie min. średnie, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Zakres obowiązków: sporządzanie raportów i analiz, wykonywanie rozdzielników i zlecenia dystrybucji do magazynów. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, praca w dynamicznie rozwijającej się organizacji, stabilność zatrudnienia.
StPr/25/0970
data rozpoczęcia pracy od 13.11.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

I. Wymagania niezbędne: Do naboru może przystąpić osoba, która: 1) posiada obywatelstwo polskie, 2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) cieszy się nieposzlakowaną opinią, 5) ukończyła jednolite studia magisterskie kierunek prawo, 6) posiada uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego potwierdzone wpisem na listę radców prawnych, 7) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu zawodu radcy prawnego wjednostkach samorządu terytorialnego, 8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. II. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość iumiejętność stosowania wpraktyce przepisów prawa, wszczególności przepisów prawa cywilnego materialnego, postępowania administracyjnego icywilnego oraz innych przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego m.in. ustawy osamorządzie gminnym, ustawy opracownikach samorządowych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, prawa budowlanego, prawa wodnego, ustawy o drogach publicznych, prawa ochrony środowiska, ustawy o aktach stanu cywilnego, ustawy ofinansach publicznych, ustawy - Kodeks pracy, ustawy - Prawo oświatowe, ustawy - Karta Nauczyciela, ustawy ogospodarce nieruchomościami i innych, 2) umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole, 3) zdolność analitycznego myślenia, terminowość, dokładność, samodzielność, dyspozycyjność, 4) umiejętność pracy wstresie ipod presją czasu, 5) komunikatywność werbalna ipisemna, 6) wysokie poczucie odpowiedzialności, 7) umiejętność negocjacji imediacji, 8) wysoka kultura osobista, 9) umiejętność wyjaśniania iprzekazywania informacji, 10) umiejętność interpretowania przepisów prawnych, 11) umiejętność obsługi komputera - pakiety biurowe MS Office, poczta elektroniczna, Zakres obowiązków: III. Podstawowy zakres zadań na stanowisku: 1) obsługa prawna organów Gminy ipracowników Urzędu, 2) doradztwo prawne wzakresie działalności Gminy oraz Urzędu, 3) udzielanie wyjaśnień isporządzanie opinii prawnych, 4) opiniowanie projektów umów, porozumień, 5) uczestnictwo wsesjach Rady Miejskiej w Krotoszynie wcelu zapewnienia ich prawidłowego przebiegu pod względem prawnym, 6) prowadzenie rejestru spraw sądowych, 7) występowanie wcharakterze pełnomocnika wpostępowaniu przed sądami oraz innymi organami orzekającymi, 8) bieżące udzielanie informacji ozmianach wobowiązującym stanie prawnym, 9) opracowywanie iopiniowanie projektów aktów prawnych, 10) informowanie ouchybieniach prawnych wdziałalności gminy wzakresie stosowania oraz przestrzegania prawa iskutkach uchybień prawnych, 11) opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów umów, uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń Burmistrza oraz innych projektów prawnych, 12) inne wynikające zustawy oradcach prawnych. IV. Warunki pracy Praca wykonywana na podstawie umowy opracę wwymiarze pełnego etatu, zawarta zgodnie zzasadami określonymi wustawie zdnia 21listopada 2008r. opracownikach samorządowych, uwzględniająca specyfikę wykonywania zawodu określoną wustawie zdnia 6lipca 1982r. oradcach prawnych. Praca w siedzibie urzędu, praca przy komputerze. Nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to windy i drzwi o odpowiedniej szerokości.
StPr/25/0963
data rozpoczęcia pracy od 20.11.2025
wynagrodzenie od od 5 040 do 9 640 PLN

Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie. Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem
StPr/25/0958
data rozpoczęcia pracy od 12.11.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo), doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane, znajomość przepisów prawa budowlanego, umiejętność czytania dokumentacji technicznej, dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność, prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: nadzór nad pracami budowlanymi na placu budowy, współpraca z podwykonawcami, dostawcami i inwestorem, kontrola jakości i terminowości wykonywanych prac, prowadzenie dokumentacji budowy, udział w przygotowaniu harmonogramów oraz zamówień materiałów, udział w przygotowaniu ofert do przetargów i nowych inwestycji Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia uprawnień budowlanych, pracę przy ciekawych projektach budowlanych, niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop), atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia praca cała Polska godziny pracy 7-15 umowa na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy
StPr/25/0962
data rozpoczęcia pracy od 12.12.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN