Zamknij
Wymagania: wykształcenie średnie, kontynuacja nauki - edukacja, doświadczenie mile widziane Zakres obowiązków: opieka nad dziećmi, animacje
StPr/25/0600
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

WYMAGANIA: wykształcenie: minimum średnie specjalistyczne, staż pracy nie krótszy niż 3 lata, posiadanie wymaganych uprawnień, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, sumienność i zaangażowanie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, niekaralność. Mile widziane: wykształcenie wyższe. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków w zakresie technologii i sprzętu, a także zapewnienie ciągłości procesu oczyszczania ścieków, - Nadzór nad pracą urządzeń i instalacji oczyszczalni ścieków, - Wykonywanie regularnych przeglądów technicznych oraz bieżących napraw urządzeń i instalacji, - Zgłaszanie usterek i koordynacja prac serwisowych, - Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemów automatyki i sterowania, - Analiza efektywności procesów technologicznych i wprowadzanie udoskonaleń, - Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości ścieków oczyszczonych i minimalizacji kosztów eksploatacyjnych, - Opracowywanie i wdrażanie nowych technologii oczyszczania, - Nadzór nad procesem gospodarki osadami ściekowymi oraz innymi produktami ubocznymi oczyszczalni, dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl OKRES PRÓBNY 3 M-CE godziny pracy 7-15
StPr/25/0599
data rozpoczęcia pracy od 30.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

WYMAGANIA: mile widziane wykształcenie wyższe, staż pracy minimum 4 lata, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, sumienność i zaangażowanie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, niekaralność, umiejętność posługiwania się niwelatorem w zakresie pomiaru względnego (porównawczego), wysokości poziomu posadowienia dna studzienek kanalizacyjnych, kanałów itp., znajomość programu do kosztorysowania NORMA, dostateczna znajomość zakresu prac związanych z sieciami wod.-kan. Mile widziane: wykształcenie wyższe oraz znajomość ustaw prawnych dotyczących w zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. Organizacja i kontrola inwestycji realizowanych przez brygady ZWIK w zakresie zgodności z projektem, stanem technicznym oraz z projektem organizacji ruchu-zastępstwo za starszego specjalistę ds. wod.-kan., 2. Rozliczanie czasu pracy podległych pracowników i terminowe przekazywanie do Działu Kadr, najpóźniej następnego dnia roboczego po zakończeniu tygodnia, 3. Współpraca z biurem obsługi klienta w zakresie gospodarki wodomierzowej, 4. Nadzór w terenie nad wykonywanymi pracami zleconymi, 5. Sporządzanie korespondencji z klientami w zakresie wskazań wodomierzy po zatwierdzeniu przez Kierownika ZWiK, 6. Wykonywanie odcięć wody u wskazanych odbiorców przez Dział Księgowości do14dni, 7. Prowadzenie zestawień wodomierzy do wymiany (dobór, sprawdzanie, analiza pracy wodomierzy) i sporządzanie harmonogramu rocznego do dnia 15 grudnia danego roku, 8. Odpowiedzialność za gospodarkę odpadową na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ul. Słoneczna 35, 9. Składanie wniosków na prowadzenie robót w pasie drogowym, 10. Przygotowanie postępowań przetargowych na przedmioty i usługi związane z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku, 11. Zarządzanie i nadzór inspekcjami telewizyjnymi sieci, 12. Dbałość o należyte zabezpieczenie dokumentów zawierających dane osobowe, 13. Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością PGKiM Sp. z o.o.wynikających z aktualnych potrzeb, 14. Obsługa programu i wprowadzanie danych do systemów komputerowych GIS, PMAC, UNISOFT, NORMA. dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl okres próbny 3 m-ce godziny pracy 7-15
StPr/25/0598
data rozpoczęcia pracy od 30.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wymagania: komunikatywność, odpowiedzialność za powierzone zadania, znajomość programu AutoCad Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji projektowej, nadzór procesu uzgodnień, wykonywanie rysunków w programie CAD Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. okres próbny do 3 m-cy godziny pracy 8.00-16.00
StPr/25/0597
data rozpoczęcia pracy od 30.06.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wykształcenie mgr pielęgniarstwa i tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa, prawo wykonywania zawodu, doświadczenie 5 lat w podmiocie leczniczym udzielającym całodobowo świadczeń zdrowotnych, komunikacja w zespole, umiejętność planowania i organizowania, umiejętność rozwiązywania konfliktów. Konkurs na stanowisko Pielęgniarka Oddziałowa Oddziału Położniczo-Ginekologicznego z Traktem Porodowo-Ginekologicznym. Zakres obowiązków: organizowanie i zarządzanie pracą podległego zespołu, sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem pracy przez personel medyczny. Praca SPZOZ Krotoszyn-Oddział Położniczo-Ginekologiczny z Traktem Porodowo-Ginekologicznym.
StPr/25/0596
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 12 000 PLN

Wykształcenie mgr pielęgniarstwa i tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa, prawo wykonywania zawodu, doświadczenie 5 lat w podmiocie leczniczym udzielającym całodobowo świadczeń zdrowotnych, komunikacja w zespole, umiejętność planowania i organizowania, umiejętność rozwiązywania konfliktów. Konkurs na stanowisko Pielęgniarka Oddziałowa Oddziału Dziecięcego. Zakres obowiązków: organizowanie i zarządzanie pracą podległego zespołu, sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem pracy przez personel medyczny. Praca SPZOZ Krotoszyn-Oddział Dziecięcy
StPr/25/0594
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 12 000 PLN

Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - zaangażowanie, - odpowiedzialność za powierzone zadania, - zdolność kreowania usprawniających rozwiązań. Zakres obowiązków: - opracowywanie kosztorysów budowlanych, - sporządzanie przedmiarów robót, - udział w szacowaniu budżetu na podstawie projektów koncepcyjnych, budowlanych, wykonawczych, - uczestnictwo w negocjacjach z wykonawcami oraz dostawcami, - weryfikacja kosztorysu powykonawczego. Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8-16
StPr/25/0591
data rozpoczęcia pracy od 27.06.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: wykształcenie kierunkowe uprawniajżace do wykonywania zawodu pielęgniarki: średnie lub wyższe pielęgniarskie, aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza, ukończony kurs - "endoskopia dla pielęgniarek" wysoka kultura osobista i dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, rzetelność i sumiennośc w wykonywaniu powierzonych obowiązków, zorientowanie na potrzeby pacjenta, empatia, cierpliwość dodatkowe informacje: szpital zapewnia wsparcie w przypadku konieczności uzupełnienia kwalifikacji w zakresie endoskopii Zakres obowiązków: asystowanie podczas wykonywania badań i zabiegów endoskopowych, sprawowanie opieki nad pacjentem przed i po badaniach i zabiegach endoskopowych, utrzymanie pracowni w ciągłej gotowości do badań, dbałość o sprzęt i aparaturę w pracowni endoskopii, nadzór nad dokumentacją medyczną pracowni
StPr/25/0589
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 10 000 PLN

Wykształcenie min. średnie zakres obowiązków: udział w przygotowywaniu planów remontowych Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Nadzór nad odbiorami robót oraz rozliczaniem zadań remontowych i inwestycyjnych Monitorowanie oraz nadzorowanie stosowanych rozwiązań przy zgłaszanych usterkach Tworzenie dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacji urządzeń Optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ Umiejętności i uprawnienia: Znajomość zagadnień m.in. z zakresu budownictwa, ciepłownictwa, wentylacji oraz energetyki cieplnej Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków Kreatywne podejście do rozwiązywania możliwych problemów Zaangażowanie Odpowiedzialność za powierzone zadania
StPr/25/0590
data rozpoczęcia pracy od 07.07.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

-Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji;- Kserowanie dokumentów; -Pomoc w wykonywaniu zadań wydziału; -Udzielanie informacji interesanto;m -Przygotowywanie korespondencji do wysyłki; -Przyjmowanie i rejestracja pism; Cazs pracy: 07:30-15:30
StPr/25/0587
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN