Nowości dotyczą obsługi klientów i sposobu odczytywania wodomierzy. Będą obowiązywać od poniedziałku 1 czerwca.
W ostatnich miesiącach inkasenci z Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej nie przychodzili do naszych domów, aby sprawdzić stan liczników. Działo się tak ze względu na zagrożenie epidemiologiczne.
Od początku czerwca zostaną przywrócone bezpośrednie odczyty wodomierzy. Jak informuje przedsiębiorstwo, będzie też możliwość płacenia kartą.
Co jednak zrobić, kiedy inkasent nas nie zastanie? Dane z wodomierza można wysłać bez wychodzenia z domu - bezpośrednio przez stronę spółki. Należy tylko podać swoje dane, numer wodomierza i odczyt.
Kolejną zmianą, która zajdzie z początkiem czerwca, jest przywrócenie przez PGKiM bezpośredniej obsługi w siedzibie spółki przy ul. Rawickiej oraz na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji przy ul. Słonecznej.
Podczas wizyty należy jednak przestrzegać kilku zasad. Mianowicie bezpośrednio po wejściu do budynku trzeba zdezynfekować ręce za pomocą udostępnionych tam środków, a poza tym zakrywać nos i usta oraz zachowywać odstęp co najmniej 2 m od innych osób. W pomieszczeniu przebywać może maksymalnie 1 osoba, oczywiście poza obsługującą.
Pracownicy PGKiM proszą, aby drogą telefoniczną ustalać terminy spotkań. Dzwonić można od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00.
Przedsiębiorstwo otwarte będzie w godz. 8.00-11.00 oraz 12.00-14.00. Pozostały czas przeznaczany będzie na dezynfekcję pomieszczeń.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz