Zamknij

młodszy specjalista obsługi floty samochodowej

Nr oferty: StPr/25/0416Dodane przez: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
: Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - znajomość branży samochodowej, - chęć do pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązki, - umiejętności analityczne, - komunikatywność, - dyspozycyjność. Zakres obowiązków: - działania związane z utrzymaniem floty samochodów osobowych, w tym prowadzenie dokumentacji, - kontakt z pracownikami użytkującymi auta, - ewidencja kosztów oraz współpraca z serwisami, - pomoc pracownikom w przypadku zdarzeń drogowych, - wyjazdy służbowe w związku z użytkowaniem oraz serwisowaniem aut, - wsparcie zespołu w zakresie realizacji bieżących zadań. Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8-16
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 12.05.2025
: od 4 700 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: "DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Mateusz
Numer telefonu: 695 524 452
E-mail: praca@marketdino.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: kontakt telefoniczny, CV i podanie wysłać e-mailem lub przez stronę: marketdino.pl
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
-obróbka drewna i płyt; -łączenie elementów; -proste prace wykończeniowe; -kontrola jakości produktów; -przygotowanie do wydania lub wysyłki; - pomoc w transporcie wyrobów; -pomoc w montażu u klienta; czas pracy: 07:00-15:00
StPr/25/0425
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Sporządzanie raportów, przygotowywanie danych na potrzeby działu, samodzielna realizacja zadań analityczych, bieżący monitoring danych i wskazywanie odchyleń.
StPr/25/0264
data rozpoczęcia pracy od 20.05.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - znajomość branży samochodowej, - chęć do pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązki, - umiejętności analityczne, - komunikatywność, - dyspozycyjność. Zakres obowiązków: - działania związane z utrzymaniem floty samochodów osobowych, w tym prowadzenie dokumentacji, - kontakt z pracownikami użytkującymi auta, - ewidencja kosztów oraz współpraca z serwisami, - pomoc pracownikom w przypadku zdarzeń drogowych, - wyjazdy służbowe w związku z użytkowaniem oraz serwisowaniem aut, - wsparcie zespołu w zakresie realizacji bieżących zadań. Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8-16
StPr/25/0416
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Obsługa maszyn produkcyjnych, praca fizyczna, kontrola jakościowa. Spotkanie z pracodawcą odbędzie się 20.05.2025r., o godz. 10:00, w siedzibie tut. Urzędu, sala 115.
StPr/25/0364
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, uprawnienia do obsługi walca drogowego do 18 t Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem praca powiat krotoszyński godziny pracy 07.00-15.00
StPr/25/0414
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Wymagania: komunikatywność, odpowiedzialność za powierzone zadania, znajomość programu AutoCad Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji projektowej, nadzór procesu uzgodnień, wykonywanie rysunków w programie CAD Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. okres próbny do 3 m-cy godziny pracy 7.30-15.30
StPr/25/0409
data rozpoczęcia pracy od 29.04.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

WYMAGANIA: mile widziane wykształcenie wyższe, staż pracy minimum 4 lata, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, sumienność i zaangażowanie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, niekaralność, umiejętność posługiwania się niwelatorem w zakresie pomiaru względnego (porównawczego), wysokości poziomu posadowienia dna studzienek kanalizacyjnych, kanałów itp., znajomość programu do kosztorysowania NORMA, dostateczna znajomość zakresu prac związanych z sieciami wod.-kan. Mile widziane: wykształcenie wyższe oraz znajomość ustaw prawnych dotyczących w zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. Organizacja i kontrola inwestycji realizowanych przez brygady ZWIK w zakresie zgodności z projektem, stanem technicznym oraz z projektem organizacji ruchu-zastępstwo za starszego specjalistę ds. wod.-kan., 2. Rozliczanie czasu pracy podległych pracowników i terminowe przekazywanie do Działu Kadr, najpóźniej następnego dnia roboczego po zakończeniu tygodnia, 3. Współpraca z biurem obsługi klienta w zakresie gospodarki wodomierzowej, 4. Nadzór w terenie nad wykonywanymi pracami zleconymi, 5. Sporządzanie korespondencji z klientami w zakresie wskazań wodomierzy po zatwierdzeniu przez Kierownika ZWiK, 6. Wykonywanie odcięć wody u wskazanych odbiorców przez Dział Księgowości do14dni, 7. Prowadzenie zestawień wodomierzy do wymiany (dobór, sprawdzanie, analiza pracy wodomierzy) i sporządzanie harmonogramu rocznego do dnia 15 grudnia danego roku, 8. Odpowiedzialność za gospodarkę odpadową na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ul. Słoneczna 35, 9. Składanie wniosków na prowadzenie robót w pasie drogowym, 10. Przygotowanie postępowań przetargowych na przedmioty i usługi związane z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku, 11. Zarządzanie i nadzór inspekcjami telewizyjnymi sieci, 12. Dbałość o należyte zabezpieczenie dokumentów zawierających dane osobowe, 13. Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością PGKiM Sp. z o.o.wynikających z aktualnych potrzeb, 14. Obsługa programu i wprowadzanie danych do systemów komputerowych GIS, PMAC, UNISOFT, NORMA. dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl okres próbny 3 m-ce godziny pracy 7-15
StPr/25/0412
data rozpoczęcia pracy od 29.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

WYMAGANIA: wykształcenie: minimum średnie specjalistyczne, staż pracy nie krótszy niż 3 lata, posiadanie wymaganych uprawnień, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, sumienność i zaangażowanie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, niekaralność. Mile widziane: wykształcenie wyższe. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oczyszczalni ścieków, przepompowni ścieków w zakresie technologii i sprzętu, a także zapewnienie ciągłości procesu oczyszczania ścieków, - Nadzór nad pracą urządzeń i instalacji oczyszczalni ścieków, - Wykonywanie regularnych przeglądów technicznych oraz bieżących napraw urządzeń i instalacji, - Zgłaszanie usterek i koordynacja prac serwisowych, - Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie systemów automatyki i sterowania, - Analiza efektywności procesów technologicznych i wprowadzanie udoskonaleń, - Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości ścieków oczyszczonych i minimalizacji kosztów eksploatacyjnych, - Opracowywanie i wdrażanie nowych technologii oczyszczania, - Nadzór nad procesem gospodarki osadami ściekowymi oraz innymi produktami ubocznymi oczyszczalni, dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl OKRES PRÓBNY 3 M-CE godziny pracy 7-15
StPr/25/0413
data rozpoczęcia pracy od 29.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - zaangażowanie, - odpowiedzialność za powierzone zadania, - zdolność kreowania usprawniających rozwiązań. Zakres obowiązków: - opracowywanie kosztorysów budowlanych, - sporządzanie przedmiarów robót, - udział w szacowaniu budżetu na podstawie projektów koncepcyjnych, budowlanych, wykonawczych, - uczestnictwo w negocjacjach z wykonawcami oraz dostawcami, - weryfikacja kosztorysu powykonawczego. Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8-16
StPr/25/0406
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem praca UE okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy nienormowany czas pracy
StPr/25/0405
data rozpoczęcia pracy od 28.04.2025
wynagrodzenie od od 6 850 do 8 400 PLN