Zamknij

Pracownik do obsługi kasy fiskalnej 1/2 etatu

Nr oferty: StPr/25/0429Dodane przez: MEKONG QUAN TRON ANH

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
: Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, wymagana umiejętność obsługi kasy fiskalnej Zakres obowiązków: obsługa kasy fiskalnej godziny pracy do ustalenia (praca również w weekend sobota lub niedziela) okres próbny 3 m-ce
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1/2
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Data rozpoczęcia: 08.05.2025
: od 2 333 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: MEKONG QUAN TRON ANH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Quan Tron Anh
Numer telefonu: 723 943 868
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: kontakt telefoniczny
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, wymagana umiejętność obsługi kasy fiskalnej Zakres obowiązków: obsługa kasy fiskalnej godziny pracy do ustalenia (praca również w weekend sobota lub niedziela) okres próbny 3 m-ce
StPr/25/0429
data rozpoczęcia pracy od 08.05.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

Wymagania: wykształcenie zawodowe, średnie, branżowe: elektronik, elektryk, elektromonter; zaangażowanie, kreatywność, otwartość, elastyczność w działaniu, umiejętność praktycznego "czytania" dokumentacji technicznej i schematów elektrycznych lub niskoprądowych, kat. B, mile widziane: doświadczenie, uprawnienia 1 kV, uprawnienia UDT, Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia, godziny pracy 8-16 praca na terenie powiatu krotoszyńskiego
StPr/25/0430
data rozpoczęcia pracy od 08.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo), doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane, znajomość przepisów prawa budowlanego, umiejętność czytania dokumentacji technicznej, dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność, prawo jazdy kat. B Zakres obowiązków: nadzór nad pracami budowlanymi na placu budowy, współpraca z podwykonawcami, dostawcami i inwestorem, kontrola jakości i terminowości wykonywanych prac, prowadzenie dokumentacji budowy, udział w przygotowaniu harmonogramów oraz zamówień materiałów, udział w przygotowaniu ofert do przetargów i nowych inwestycji Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia uprawnień budowlanych, pracę przy ciekawych projektach budowlanych, niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop), atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia praca cała Polska godziny pracy 7-15 umowa na okres próbny do 3 m-cy z możliwością dalszej współpracy
StPr/25/0428
data rozpoczęcia pracy od 07.05.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

-obróbka drewna i płyt; -łączenie elementów; -proste prace wykończeniowe; -kontrola jakości produktów; -przygotowanie do wydania lub wysyłki; - pomoc w transporcie wyrobów; -pomoc w montażu u klienta; czas pracy: 07:00-15:00
StPr/25/0425
data rozpoczęcia pracy od 26.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

Sporządzanie raportów, przygotowywanie danych na potrzeby działu, samodzielna realizacja zadań analityczych, bieżący monitoring danych i wskazywanie odchyleń.
StPr/25/0264
data rozpoczęcia pracy od 20.05.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - znajomość branży samochodowej, - chęć do pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązki, - umiejętności analityczne, - komunikatywność, - dyspozycyjność. Zakres obowiązków: - działania związane z utrzymaniem floty samochodów osobowych, w tym prowadzenie dokumentacji, - kontakt z pracownikami użytkującymi auta, - ewidencja kosztów oraz współpraca z serwisami, - pomoc pracownikom w przypadku zdarzeń drogowych, - wyjazdy służbowe w związku z użytkowaniem oraz serwisowaniem aut, - wsparcie zespołu w zakresie realizacji bieżących zadań. Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8-16
StPr/25/0416
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Obsługa maszyn produkcyjnych, praca fizyczna, kontrola jakościowa. Spotkanie z pracodawcą odbędzie się 20.05.2025r., o godz. 10:00, w siedzibie tut. Urzędu, sala 115.
StPr/25/0364
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, uprawnienia do obsługi walca drogowego do 18 t Zakres obowiązków: zgodny ze stanowiskiem praca powiat krotoszyński godziny pracy 07.00-15.00
StPr/25/0414
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Wymagania: komunikatywność, odpowiedzialność za powierzone zadania, znajomość programu AutoCad Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji projektowej, nadzór procesu uzgodnień, wykonywanie rysunków w programie CAD Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. okres próbny do 3 m-cy godziny pracy 7.30-15.30
StPr/25/0409
data rozpoczęcia pracy od 29.04.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

WYMAGANIA: mile widziane wykształcenie wyższe, staż pracy minimum 4 lata, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, sumienność i zaangażowanie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Pracodawca oczekuje: doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kategorii B, dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie, niekaralność, umiejętność posługiwania się niwelatorem w zakresie pomiaru względnego (porównawczego), wysokości poziomu posadowienia dna studzienek kanalizacyjnych, kanałów itp., znajomość programu do kosztorysowania NORMA, dostateczna znajomość zakresu prac związanych z sieciami wod.-kan. Mile widziane: wykształcenie wyższe oraz znajomość ustaw prawnych dotyczących w zaopatrzenia w wodę i odprowadzenia ścieków. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: 1. Organizacja i kontrola inwestycji realizowanych przez brygady ZWIK w zakresie zgodności z projektem, stanem technicznym oraz z projektem organizacji ruchu-zastępstwo za starszego specjalistę ds. wod.-kan., 2. Rozliczanie czasu pracy podległych pracowników i terminowe przekazywanie do Działu Kadr, najpóźniej następnego dnia roboczego po zakończeniu tygodnia, 3. Współpraca z biurem obsługi klienta w zakresie gospodarki wodomierzowej, 4. Nadzór w terenie nad wykonywanymi pracami zleconymi, 5. Sporządzanie korespondencji z klientami w zakresie wskazań wodomierzy po zatwierdzeniu przez Kierownika ZWiK, 6. Wykonywanie odcięć wody u wskazanych odbiorców przez Dział Księgowości do14dni, 7. Prowadzenie zestawień wodomierzy do wymiany (dobór, sprawdzanie, analiza pracy wodomierzy) i sporządzanie harmonogramu rocznego do dnia 15 grudnia danego roku, 8. Odpowiedzialność za gospodarkę odpadową na terenie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji ul. Słoneczna 35, 9. Składanie wniosków na prowadzenie robót w pasie drogowym, 10. Przygotowanie postępowań przetargowych na przedmioty i usługi związane z zakresem obowiązków na zajmowanym stanowisku, 11. Zarządzanie i nadzór inspekcjami telewizyjnymi sieci, 12. Dbałość o należyte zabezpieczenie dokumentów zawierających dane osobowe, 13. Wykonywanie innych zadań związanych z działalnością PGKiM Sp. z o.o.wynikających z aktualnych potrzeb, 14. Obsługa programu i wprowadzanie danych do systemów komputerowych GIS, PMAC, UNISOFT, NORMA. dalszy ciąg zakresu obowiązków oraz treść całego ogłoszenia o naborze na stronie: pgkimkrotoszyn.pl okres próbny 3 m-ce godziny pracy 7-15
StPr/25/0412
data rozpoczęcia pracy od 29.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN