Zamknij

Pielęgniarka Oddziałowa Oddziału Położniczo-Ginekologicznego z Traktem Porodowo-

Nr oferty: StPr/25/0596Dodane przez: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
: Wykształcenie mgr pielęgniarstwa i tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa, prawo wykonywania zawodu, doświadczenie 5 lat w podmiocie leczniczym udzielającym całodobowo świadczeń zdrowotnych, komunikacja w zespole, umiejętność planowania i organizowania, umiejętność rozwiązywania konfliktów. Konkurs na stanowisko Pielęgniarka Oddziałowa Oddziału Położniczo-Ginekologicznego z Traktem Porodowo-Ginekologicznym. Zakres obowiązków: organizowanie i zarządzanie pracą podległego zespołu, sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem pracy przez personel medyczny. Praca SPZOZ Krotoszyn-Oddział Położniczo-Ginekologiczny z Traktem Porodowo-Ginekologicznym.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 35
Data rozpoczęcia: 01.08.2025
: od 12 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KROTOSZYNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail: spzoz@krotoszyn.pl
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV i podanie złożyć w siedzibie firmy lub wysłać e-mailem do firmy
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Wykształcenie mgr pielęgniarstwa i tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa, prawo wykonywania zawodu, doświadczenie 5 lat w podmiocie leczniczym udzielającym całodobowo świadczeń zdrowotnych, komunikacja w zespole, umiejętność planowania i organizowania, umiejętność rozwiązywania konfliktów. Konkurs na stanowisko Pielęgniarka Oddziałowa Oddziału Położniczo-Ginekologicznego z Traktem Porodowo-Ginekologicznym. Zakres obowiązków: organizowanie i zarządzanie pracą podległego zespołu, sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem pracy przez personel medyczny. Praca SPZOZ Krotoszyn-Oddział Położniczo-Ginekologiczny z Traktem Porodowo-Ginekologicznym.
StPr/25/0596
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 12 000 PLN

Wykształcenie mgr pielęgniarstwa i tytuł specjalisty w dziedzinie pielęgniarstwa, prawo wykonywania zawodu, doświadczenie 5 lat w podmiocie leczniczym udzielającym całodobowo świadczeń zdrowotnych, komunikacja w zespole, umiejętność planowania i organizowania, umiejętność rozwiązywania konfliktów. Konkurs na stanowisko Pielęgniarka Oddziałowa Oddziału Dziecięcego. Zakres obowiązków: organizowanie i zarządzanie pracą podległego zespołu, sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem pracy przez personel medyczny. Praca SPZOZ Krotoszyn-Oddział Dziecięcy
StPr/25/0594
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 12 000 PLN

Wymagania: - wykształcenie min. średnie, - zaangażowanie, - odpowiedzialność za powierzone zadania, - zdolność kreowania usprawniających rozwiązań. Zakres obowiązków: - opracowywanie kosztorysów budowlanych, - sporządzanie przedmiarów robót, - udział w szacowaniu budżetu na podstawie projektów koncepcyjnych, budowlanych, wykonawczych, - uczestnictwo w negocjacjach z wykonawcami oraz dostawcami, - weryfikacja kosztorysu powykonawczego. Pracodawca oferuje: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - prace w dynamicznie rozwijającej się organizacji, - stabilność zatrudnienia. godziny pracy 8-16
StPr/25/0591
data rozpoczęcia pracy od 27.06.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: wykształcenie kierunkowe uprawniajżace do wykonywania zawodu pielęgniarki: średnie lub wyższe pielęgniarskie, aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza, ukończony kurs - "endoskopia dla pielęgniarek" wysoka kultura osobista i dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, rzetelność i sumiennośc w wykonywaniu powierzonych obowiązków, zorientowanie na potrzeby pacjenta, empatia, cierpliwość dodatkowe informacje: szpital zapewnia wsparcie w przypadku konieczności uzupełnienia kwalifikacji w zakresie endoskopii Zakres obowiązków: asystowanie podczas wykonywania badań i zabiegów endoskopowych, sprawowanie opieki nad pacjentem przed i po badaniach i zabiegach endoskopowych, utrzymanie pracowni w ciągłej gotowości do badań, dbałość o sprzęt i aparaturę w pracowni endoskopii, nadzór nad dokumentacją medyczną pracowni
StPr/25/0589
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 10 000 PLN

Wykształcenie min. średnie zakres obowiązków: udział w przygotowywaniu planów remontowych Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Nadzór nad odbiorami robót oraz rozliczaniem zadań remontowych i inwestycyjnych Monitorowanie oraz nadzorowanie stosowanych rozwiązań przy zgłaszanych usterkach Tworzenie dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacji urządzeń Optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ Umiejętności i uprawnienia: Znajomość zagadnień m.in. z zakresu budownictwa, ciepłownictwa, wentylacji oraz energetyki cieplnej Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków Kreatywne podejście do rozwiązywania możliwych problemów Zaangażowanie Odpowiedzialność za powierzone zadania
StPr/25/0590
data rozpoczęcia pracy od 07.07.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

-Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji;- Kserowanie dokumentów; -Pomoc w wykonywaniu zadań wydziału; -Udzielanie informacji interesanto;m -Przygotowywanie korespondencji do wysyłki; -Przyjmowanie i rejestracja pism; Cazs pracy: 07:30-15:30
StPr/25/0587
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

-Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji;- Kserowanie dokumentów; -Pomoc w wykonywaniu zadań wydziału; -Udzielanie informacji interesanto;m -Przygotowywanie korespondencji do wysyłki; -Przyjmowanie i rejestracja pism; Cazs pracy: 07:30-15:30
StPr/25/0588
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - uprawnienia elektryczne SEP do 1 KV, - znajomość przepisów i norm związanych z instalacjami elektrycznymi Zakres obowiązków: Nadzór nad instalacjami elektrycznymi podczas realizacji inwestycji Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Koordynacja zespołów realizujących projekty inwestycyjne w celu wyegzekwowania właściwej jakości wykonywanych robót elektrycznych Przygotowywanie oraz prowadzenie wizyt i audytów ze strony Inwestora (raportowanie) Monitorowanie jakości realizacji inwestycji pod kątem instalacji elektrycznej w Spółce Ocena dokumentacji technicznej pod kątem obowiązujących przepisów i norm elektrycznych oraz zgodności ze standardami Spółki Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych (inwestycje na terenie całej Polski) Odpowiedzialność za powierzone zadania Mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej
StPr/25/0577
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - doświadczenie kierunkowe - dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych (inwestycje na terenie całej Polski), - znajomość przepisów i norm związanych z instalacjami sanitarnymi Zakres obowiązków: Nadzór nad instalacjami sanitarnymi podczas realizacji inwestycji Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Koordynacja zespołów realizujących projekty inwestycyjne w celu wyegzekwowania właściwej jakości wykonywanych robót sanitarnych Przygotowywanie oraz prowadzenie wizyt i audytów ze strony Inwestora (raportowanie) Monitorowanie jakości realizacji inwestycji pod kątem instalacji sanitarnych w Spółce Ocena dokumentacji technicznej pod kątem obowiązujących przepisów i norm sanitarnych oraz zgodności ze standardami Spółki Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Odpowiedzialność za powierzone zadania Mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej
StPr/25/0578
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wymagania: - wykształcenie wyższe kierunkowe, - doświadczenie kierunkowe - dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych (inwestycje na terenie całej Polski), - znajomość procedur budowlanych, prawa budowlanego i administracyjnego Zakres obowiązków: kontrola postępu prac na etapie realizacji inwestycji, monitorowanie jakości realizacji inwestycji w Spółce Dodatkowo do ogólnego zakresu obowiązków: Koordynacja zespołów realizujących projekty inwestycyjne w celu wyegzekwowania właściwej jakości wykonywanych robót Przygotowywanie oraz prowadzenie wizyt i audytów ze strony Inwestora (raportowanie) Postępowanie zgodnie z procedurami związanymi z zakończeniem inwestycji i oddaniem obiektów do użytkowania Ocena dokumentacji technicznej pod kątem zgodności oraz obowiązujących przepisów i norm Dodatkowo do wymagania-oczekiwania wobec kandydatów/ inne: Odpowiedzialność za powierzone zadania Mile widziany staż pracy w administracji samorządowej lub rządowej
StPr/25/0579
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN